ایجاد 7000هزار هکتار فضای سبز در نواحی شهرک های صنعتی

معاون وزير صنعت, معدن و تجارت در مراسم روز درختکاري با تاکيد بر توسعه فضاي سبز در شهرکها و نواحي صنعتي اعلام کرد: حدود هفت هزار هکتار در اين مناطق به فضاي سبز اختصاص يافته است.


به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي و بين الملل سازمان صنايع کوچک و شهرک هاي صنعتي ايران , به مناسبت هفته منابع طبيعي مراسم نمادين درختکاري با حضور مدير عامل سازمان صنايع کوچک و شهرکهاي صنعتي در شهرک صنعتي تفت 2 برگزار شد.

سيد محمد علي سيد ابريشمي در اين مراسم با تاکيد برترويج فرهنگ حفظ و حمايت از فضاي سبز در شهرکهاي صنعتي گفت: تاکنون حدود 15 ميليون اصله نهال در شهرکها و نواحي صنعتي کشور کاشته شده است.

مديرعامل سازمان صنايع کوچک وشهرکهاي صنعتي ايران با اشاره به اينکه طبق مقررات بايد بخشي از فضاي شهرکهاي صنعتي به فضاي سبز اختصاص يابد, ايجاد 250 هکتار گلکاري و فضاي سبز در سطح شهرکها و نواحي صنعتي و همچنين ايجاد بيش از 100 بوستان صنعتي را از ديگر اقدامات شاخص اين سازمان برشمرد.

سيد ابريشمي بر اهميت استفاده بهينه از منابع آبي تاکيد و تصريح کرد: ايجاد حدود 11 هزار کيلومتر آبياري قطره اي در سطح شهرکها و نواحي صنعتي به منظور حفاظت و صيانت از محيط زيست صورت گرفته است.
برچسب ها: شهرک ، صنعت ، فضای سبز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار