دیدار مسئول سازمان بسیج داشجویی با خانواده شهید مرادی

پدر شهید: آماده‌ایم تا در رکاب ولایت به میدان برویم

پدر شهید مدافع حرم در این دیدار صمیمانه از احترام به والدین به عنوان وجه شاخص خصوصیات اخلاقی فرزندش نام برد و گفت :محمد حسین ما همواره خود را خادم خانواده می‌دانست.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور به همراه تنی چند مسئولین این سازمان و مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاههای تهران شب گذشته به دیدار خانواده شهید مدافع حرم حضرت زینب (س) ،شهید مرادی رفتند.

در این دیدار صمیمانه دکتر حیدری ضمن یادآوری مقام والا و وصف نشدنی شهید و شهادت در پیشگاه خداوند متعال خظاب به خانواده ی شهید مرادی گفت:قطعاً ارج و قرب شهدا در پیشگاه الهی به حدی است که حضور ما به پاس قدردانی و تجلیل از مقام این شهید در برابر اجر وپاداش معنوی فرزند شهید شما که در مقام دفاع از حرم خانم زینب کبری(س) و اهل بیت اباعبدالله (ع) به این مقام  نائل گشته ،ذره ای بیش به حساب نمی آید،اما ما در مجموعه ی بسیج دانشجویی وظیفه ی این قدرشناسی از شما را وظیفه ی خود دانسته و اعتقاد داریم همین قدرشناسی ها در جهت شناساندن راه شهدا به جهانیان مؤثر واقع خواهد شد.

در این دیدار پدر شهید مرادی ضمن ابراز خرسندی و تشکر از حضور مسئولین بسیج دانشجویی در منزل خویش گفت:نه تنها فرزند شهید بنده بلکه تمامی شهدای مدافع حرم فدایی ولایت و مقام معظم رهبری بودند و با اهدای جان خویش این مسئله را در عمل ثابت نمودند.

وی راه و عمل شهدای مدافع حرم را حامل پیام های زیادی برای مسئولین نظام دانست و افزود: شهید ما دانشجویی ارشدبود که با عمل همیشگی به فرامین ولایت ،نمونه بارز یک نیروی همطراز نظام بود.

پدر شهید مدافع حرم در ادامه صحبتهای خود در این دیدار صمیمانه از احترام به والدین به عنوان وجه شاخص خصوصیات اخلاقی فرزندش نام برد و گفت :محمد حسین ما همواره خود را خادم خانواده می دانست.

وی در پایان گفت:بنده و فرزندانم همیشه آماده ایم تا در رکاب ولایت و امام خامنه ای (مد ظله العالی) در مقابل استکبار به میدان برویم.

در پایان این دیدار مسئول سازمان بسیج دانشجویی و دانشجویان  به رسم ادب از خانواده ی این شهید بزرگوار با اهدای هدایایی تجلیل نمودند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار