نبی: خبری از دستیاران کی روش ندارم/دیدار ایران و آنگولا خرداد 93 در اتریش برگزار می‌شود

دبیر فدراسیون فوتبال گفت: به طور قطع کی‌روش دستیارانش را معرفی نکرده است و نمی‌دانم آیا دستیاران وی ایرانی هستند یا خارجی و اگر معرفی کند اعلام خواهد شد.

مهدی محمد نبی، دبیر فدراسیون فوتبال در خصوص بازی تیم ملی فوتبال کشورمان با تیم آنگولا به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: به طور قطع دیدار تدارکاتی خوبی برای کشورمان برنامه ریزی شده است و از جمله این دیدار‌ها می‌توان به آنگولا اشاره کرد که 30 می 2014 در کشور اتریش برگزار می‌شود.

 وی در ادامه افزود: فوتبال آنگولا به آن هدف انتخاب شده است که همیشه تیم ملی نیجریه است و امیدوارم تیم ما با انجام این دیدار آماده در جام جهانی حضور یابد.

 نبی درباره برنامه‌های تیم ملی فوتبال کشورمان تصریح کرد: قرار است 24 فروردین اردوی آفریقای جنوبی به مدت سه هفته برگزار شود و پس از آن پنج روز بعد اردوی دیگری در اتریش تشکیل شده و بازیکنان پس از اتمام اردوی اتریش وارد کشور شده و با خانواده های خود ملاقات می‌کنند و طی یک مراسمی عازم برزیل می‌شوند.

دبیر فدراسیون فوتبال ادامه داد: بازیهای تدارکاتی مناسبی برای تیم ملی فوتبال کشورمان تدارک دیده شده که از آن جمله می‌توان به بلاروس- مونته نگرو و آنگولا اشاره کرد.

وی در خصوص "کی روش" سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان هم عنوان کرد: هنوز کی روش جمع بندیهای خود را درمورد انتخاب دستیار انجام نداده است و بطور قطع نمی‌دانم آیا ایرانی هستند یا نه؟!، به محض انتخاب دستیاران وی در سریعترین زمان ممکن اعلام می‌شود.

نبی در پاسخ به این سوال که "با توجه به این که ما با آرژانتین بازی داریم آیا منطقی است مربی آرژانتینی داریم؟!" گفت: البته ما مربی نداریم، فیزیوتراپ داریم باید اعلام کنم دیگر فوتبال مرز ندارد و امروزه فوتبال حرفه‌ای فراتر از حد و مرز است.

دبیر فدراسیون فوتبال درخصوص هم قواره بودن حریفان تدارکاتی تیم ملی با تیمهای هم گروهی در جام جهانی تاکید کرد: تمامی تلاش صورت گرفته که حریفان تدارکاتی خوبی هم تراز با تیمهای هم گروهی برنامه ریزی شود فراموش نکنید مونته نگرو،‌‌ آنگولا ، گینه و بلاروس هم تراز و شبیه نیجریه و بلاروس هستند و به طور قطع با تیمی نیز شبیه فوتبال آرژانتین بازی خواهیم کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بدون شک در مسیر حمایت از تیم ملی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم و همه تلاش خود را مبنی بر موفقیت تیم ملی در جام جهانی را بکار می‌بندیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: نبی ، هدف ، نیجریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار