تمرین پرسپولیس در ورزشگاه شهید وطنی/دایی و دستیارانش به دیدار کودکان سرطانی رفتند

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به تمرین پرداختند.اعضای تیم به همراه دایی به دیدار کودکان سرطانی رفتند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،آخرین تمرین سرخپوشان قبل از بازی فردا مقابل نساجی قائمشهر عصر امروز در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار شد.

تمرین سرخپوشان در شرایطی برگزار شد که دیدار دو تیم نساجی قائمشهر و الوند همدان در ورزشگاه شهید وطنی برگزار شده بود.

سرخپوشان پس از اتمام این بازی تمرینات خود را در نصف زمین آغاز کردند و بازیکنان نساجی نیز پس از پایان بازی در نصف دیگری از زمین به تمرین ریکاوری پرداختند تا آماده بازی فردا مقابل پرسپولیس شوند.



سرخپوشان پس از تماشای آخرین دقایق بازی نساجی و الوند تمرینات خود را آغاز کردند و پس از گرم کردن و دویدن به تمرینات تاکتیکی، سانتر از جناحین و شوت به دروازه پرداختند.

نادر دست نشان و بهروان از جمله حاضرین در تمرین پرسپولیس بودند.

بهروان همچنین پس از بازی در اردوی تیم فوتبال پرسپولیس نیز حضور یافت و دقایقی با علی دایی و برخی اعضای کادر فنی به گفتگو پرداخت.

بهروان علاوه بر مسئولیتی که در سازمان لیگ دارد به عنوان رییس هیئت فوتبال استان مازندران فعالیت کرده و تورنمنت سرداران شهید استان مازندران را نیز برگزار می کند.

پرسپولیس - نساجی فردا بعد از 20 سال به مصاف هم می روند




دو تیم پرطرفدار پرسپولیس و نساجی مازندران در دومین بازی تورنمنت سرداران شهید استان مازندران از ساعت 14:30 روز جمعه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

نساجی که از محبوبیت خاصی در استان مازندران برخوردار است عصر روز پنجشنبه به مصاف تیم فوتبال الوند رفت و در این بازی به تساوی خانگی دو بر دو رضایت داد.

تیم الوند همدان با این تساوی در آستانه سقوط به لیگ پایین تر قرار گرفت. نساجی مازندران نیز با این تساوی 31 امتیازی شد و در رده ششم جدول رده بندی جای دارد.

دو تیم صدرای نکا و نساجی مازندران نیز روز دوشنبه در آخرین بازی این تورنمنت به مصاف هم خواهند رفت. در اولین بازی این رقابت ها تیم فوتبال پرسپولیس با دو گل عباس زاده تیم صدرای نکا را مغلوب کرده بود.


بازگشت سرخپوشان به تهران بعد از بازی فردا

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس که برای برپایی اردوی چندروزه و حضور در تورنمنت سرداران شهید استان مازندران به ساری و قائمشهر سفر کرده اند پس از پایان بازی پرسپولیس و نساجی ساعتی در هتل محل اقامت خود به استراحت خواهند پرداخت و پس از آن با اتوبوس راهی تهران می شوند.

علی دایی روز شنبه را به سرخپوشان استراحت داده و دور جدید تمرینات پرسپولیس از عصر روز یکشنبه آغاز خواهد شد.

تیم فوتبال پرسپولیس قبل از بازی مقابل داماش گیلان و در آخرین روزهای سال جاری در یک بازی تدارکاتی به مصاف یکی از تیم های لیگ برتری خواهد رفت.

بازیکن جوان پرسپولیس به تهران بازگشت

فرشاد قاسمی که به اردوی تیم فوتبال امید کشورمان دعوت شده است برای حضور در تمرینات تیم ملی، اردوی پرسپولیس در مازندران را ترک کرد و راهی تهران شد تا در اردوی ملی پوشان که با نفرات جدید و در سه مرحله برگزار می شود شرکت کند.





تیم فوتبال پرسپولیس در سایه جوانگرایی علی دایی و نقل و انتقالات این فصل از بیشترین بازیکن در تیم ملی امید برخوردار است. پیام صادقیان، محسن مسلمان، امید عالیشاه ، امیر عابدزاده ، فرشاد قاسمی، میلاد کمندانی و محمدحسین کنعانی از جمله بازیکنانی هستند که در سال جاری در مقاطع مختلف به اردوهای تیم ملی زیر 22 سال کشورمان دعوت شده اند.

میلاد غریبی و محمدرضا خانزاده که به طور قرضی به تیم فوتبال ذوب آهن پیوسته اند نیز از جمله بازیکنانی هستند که در سال جاری سابقه همراهی تیم امید را داشته اند.


دایی و دستیارانش به دیدار کودکان سرطانی رفتند

علی دایی که در اولین شب حضور در شهرستان ساری به دیدار محمدرضا فهیمی هوادار قطع نخاعی پرسپولیس رفته بود درپی هماهنگی های به عمل آمده امشب به اتفاق کریم باقری، بهزاد غلامپور، جواد منافی، محمدرضا فروزانی و محمد دایی به مجتمع نگهداری کودکان سرطانی رفت و اعضای کادر فنی پرسپولیس در موسسه ماهک با کودکان سرطانی دیدار و گفتگو کرده و پای درد دل های آنها نشسته و به ابراز احساسات آنها پاسخ دادند.



اغلب کودکان علاقه مند به پرسپولیس و علی دایی بوده و قهرمانی پرسپولیس در فصل جاری را یکی از آرزوهای خود دانسته و از مربیان درخواست می کردند تمام تلاش خود را برای قهرمانی سرخپوشان و شادی هواداران انجام دهند.

دایی و دستیارانش نیز از این کودکان خواستند برای قهرمانی پرسپولیس دعا کنند. برخی از کودکان سرطانی نامه هایی را به علی دایی و کریم باقری دادند.

عباس بهروان مدیر کمیته مسابقات سازمان لیگ و رییس هیئت فوتبال استان مازندران، محمد کاظمی رئیس هیئت فوتبال منطقه یک استان مازندران و حمید عباسی مدیر رسانه ای تیم پرسپولیس نیز اعضای کادر فنی پرسپولیس را در این امر خیرخواهانه همراهی می کردند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار