مربی تیم هندبال ثامن‌الحجج سبزوار:

تعطیلات بهترین فرصت برای تجدید قوای تیم‌مان است/ تیم‌ها به هم نزدیک هستند

حمید شجاع گفت: از روز گذشته در تعطیلات به سر می‌بریم این بهترین فرصت برای تجدید قوای تیم‌مان است.

حمید شجاع مربی تیم هندبال ثامن‌الحجج سبزوار در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: از روز جمعه 23 اسفند تعطیلات نزدیک به یک ماهه‌مان آغاز شده است تا 10 فروردین بازیکنان استراحت خواهند کرد این زمان بهترین فرصت برای تجدید قوای تیم‌مان خواهد بود.
 
وی تصریح کرد: از زمانی که مسابقات لیگ برتر آغاز شده است مقابل تیم‌های حاضر صف‌آرایی کردیم و در میان این رقابتها تمرینات جهت حضور درمسابقات جام باشگاههای آسیا و اردوهای تیم ملی را هم داشتیم که باعث شده است بازیکنان تا حدی خسته باشند و فرصت استراحت کردن هم نبود برای همین از این موقعیت باید خیلی خوب استفاده کنیم و تیم را آماده‌تر به ادامه این مسابقات بفرستیم.
 
وی یادآور شد: در ادامه این رقابتها 21 فروردین به دیدار ثامن‌الحجج مشهد خواهیم رفت مسابقه سختی خواهد بود اما ما برای برد به میدان می‌رویم البته حریف نیز برای قهرمانی مبارزه می‌کند و بازیکنان خوبی در اختیار دارد و از مربی خوبی همچون علیرضا حبیبی بهره می‌برد.
 
شجاع گفت: لیگ برتر اردیبهشت 93 تمام خواهد شد و ما بعد از مشهد به مصاف نیک‌اندیش و اراک و صبای قم خواهیم رفت امیدوارم بدون مشکل خاصی مقابل این تیم‌ها ظاهر شویم.

شجاع در ادامه گفت: از هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر هندبال روز پنج‌شنبه 22 اسفند به دیدار کاسپین قزوین رفتیم این بازی از حساسیت خاصی برخوردار بود و نماینده قزوین در انتهای جدول قرار دارد تلاش می‌کرد تا امتیاز این مسابقه را از آن خود کند ولی بازیکنان ما از موقعیت‌های به بهترین نحو استفاده کردند ودر نهایت با هوشیاری بازیکنان 34 بر20 این حریف را شکست دادیم و با کسب 2 امیتاز همچنان در صدر جدول قرار داریم.

وی اضافه کرد: داوری این دیدار متعادل بود و آقایان حیدرپور و توکلی داور مسابقه بودند و مشکل خاصی نبود.

شجاع اشاره کرد: سبزوار از زمان آغاز این رقابت‌ها فقط یک بازی را به سنگ‌آهن بافق واگذار کرده است وما برای قهرمانی می‌جنگیم ولغزش مقابل حریفان قابل قبول نیست.

شجاع اشاره کرد: سال آینده مسابقات جام باشگاه‌های آسیا را هم پیش رو داریم برای این رقابت‌های در صورت کسب سهیمه باید قوی تر ظاهر شویم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در رقابت‌های سال گذشته خوب ظاهر نشدیم وبه مقام دهمی دست یافتیم و متایفانه در دفاع مشکل داشتیم امسال قصد دارم با تقویت آن با قدرت بالا به میدان برویم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار