خانلرخانی: انگیزه تکواندوکاران استیل باعث باخت ما شد

سرمربی تیم تکواندوی شهرداری ورامین گفت: در هفته آخر انگیزه زیاد بازیکنان استیل البرز باعث باخت تیم ما شد.

پیام خانلرخانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: تیم ما در هفته آخر به خاطر قهرمانی زودهنگام در لیگ برتر بازی را برابر تیم استیل البرز رها نکرد در واقع از همه بازیکنان اصلی خود در این بازی استفاده کردیم اما مجبور شدیم از نفرات ذخیره بهره برداری کنیم.

وی با رد مسئله تبانی افزود: استیلی‌ها با برد در برابر تیم ما می‌توانستند بدون در نظر گرفتن نتایج تیم های دیگر عنوان سومی را کسب کنند و به همین دلیل انگیزه آنها بیش از ما بود. مردانه بازی کردیم و نتیجه نگرفتیم اما انصافا استیلی ها بهتر از ما بودند.

وی با اشاره به فرسودگی هوگوهای الکترونیکی تصریح کرد: در دو وزن چهارم و پنجم مسابقه برابر استیل البرز اعتراض کردیم چون هوگوها خراب بود و امتیاز ضربات بازیکنان ما را محاسبه نمی کرد اما اعتراض ما به جایی نرسید.

سرمربی تیم تکواندوی شهرداری ورامین گفت: دوست داشتیم بدون باخت و یا تساوی رکوردشکنی کنیم و با این شرایط قهرمان شویم.

وی در پاسخ به این سوال که بی تجربگی بازیکنان جدید در بازی آخر باعث باخت تیم شده، افزود: نمی شود گفت که بی تجربه بودیم.ما بهنام اسبقی و سجاد مردانی را نداشتیم و جایگزین هم برای این بازیکنان نبود. به جای مردانی بازيکن بومی خود را استفاده کردیم که اولین بازی اش در لیگ برتر بود و باخت و به جای اسبقی نيز فرهاد عبدالهی را گذاشتیم که او هم باخت. محمد خمسه و امیرحسین شاکری مصدوم بودند و مهران عسکری هم در راند طلایی باخت.

خانلرخانی در مورد داوری مسابقات لیگ برتر گفت: خرابی هوگوها ارتباطی به داوری‌های لیگ نداشت. چند مورد اشتباه در داوری های هفته آخر مسابقات دیده شد که به عنوان مثال در لحظات پایانی مسابقه ضربه صورت عبدالهی داده نشد. با اینکه ضربه درست بود و همه آن را دیدند اما کارت اعتراض من ضبط شد. اگر این امتیاز داده می شد او برنده بود. ضربه ای هم امید عمیدی به مهران عسکری زد که بعد از قطع بازی بود و داور باید یک امتیاز فنی برای عسکری ثبت می کرد اما باز هم با اعتراض من کارت اعتراضم سوخت شد.

سرمربی تیم تکواندوی شهرداری ورامین در پايان خاطرنشان کرد: با این حال همیشه می گویم اشتباهات داوری عمدی نیست و من نيز از ابتدای فصل در مورد داوری‌ها حرف نزده ام.


انتهاي پيام/

برچسب ها: تکواندو ، لیگ ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار