انتخاب دبير فدراسيون به سال 93 کشيده شد؛

تکواندو در دام صياد يا صياد در دام تکواندو/قحط الرجال در کليدي ترين پست

عليرضا صياد به عنوان سرپرست دبيري فدراسيون تکواندو جانشين غلامحسن ذوالقدري شد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ بعد از مدت ها فدراسيون تکواندو سرپرست دبيري را تغيير داد.

بعد از برگزاري مجمع انتخابات فدراسيون تکواندو و پيروزي مجدد سيدمحمد پولادگر در 11 دي ماه امسال، ‌اعضاي مجمع انتخاب دبير و ساير اعضاي فدراسيون را به پولادگر واگذار کردند تا در مدت يک ماه اين نفرات مشخص شوند،.

غلامحسن ذوالقدري دبير سابق فدراسيون تکواندو نيز باتوجه به بازنشستگي در سمت سرپرست دبيري فدراسيون تا مشخص شدن دبير جديد باقي ماند.

با اينکه پولادگر صراحتا در رقابت هاي جام باشگاه هاي آسيا اعلام کرده بود که تا روز نهم اسفند دبير فدراسيون مشخص خواهد شد اما انتخاب دبير به پروسه زماني طولاني مدتي تبديل شد که تا روزهاي پاياني سال ادامه يافت.

رييس فدراسيون تکواندو پيش از اين حقوق پايين پست دبيري را براي قبول نکردن گزينه هايش اعلام کرده بود در حالي که با گذشت زمان وسواس براي انتخاب اين سمت در فدراسيون تکواندو به اوج خود رسيد.

البته مسائل مالي در فدراسيون هاي ديگر هم نقش دارد و تکواندو از ساير فدراسيون ها مجزا نيست.

حالا اما به فاصله تنها 3 روز مانده به پايان سال کاري 92، عليرضا صياد که رييس اسبق کميته امور استان هاي فدراسيون تکواندو در سال 84 تا 85 بوده به عنوان سرپرست دبيري معرفي شده است.

مشخص نيست صياد با کدام سابقه در تکواندو براي پست دبيري فدراسيون تعيين شده در حالي که هستند نفراتي که از لحاظ تحصيلات و سوابق در تکواندو کارنامه بهتر و موفقي داشته اند.

کليدي ترين پست در فدراسيون در حالي به صياد سپرده شده که مي شد از نفراتي استفاده کرد که علاوه بر تحصيلات آکادميک در اين رشته هم سابقه خوبي داشته باشند.

با اينکه بيش از دو ماه و نيم از زمان انتخابات فدراسيون تکواندو مي گذرد هنوز هم تکليف دبيري فدراسيون مشخص نيست و صياد بايد منتظر تاييديه وزارت ورزش باشد.

در واقع انتخاب قطعي دبير فدراسيون تکواندو به سال 93 کشيده شده و تنها جاي سررستان تغيير کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، دبیر ، صیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار