مدیر کل دفتر آموزش‌های آزاد و آموزش‌های خاص؛

تنها 16 استان کشور دارای موسسات آموزشی مجاز هستند

با توجه به استقبال متقاضیان از موسسات آموزشی مجاز، هم اکنون تنها 16 استان کشور دارای چنین مراکزی هستند.

علی معصومیان مدیر کل دفتر آموزش‌های آزاد و آموزش‌های خاص در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت: هم اکنون شاهد هستیم که توزیع موسسات آزاد قانونی در کشور متناسب و یکسان صورت نمی‌گیرد چنانچه هم اکنون در 16 استان موسسات وجود دارد و سایر استان‌ها از وجود این موسسات آزاد قانونی محروم هستند.
 
 وی افزود: در این 16 استان این موسسات در مراکز استانی وجود دارد بنابراین تاسیس موسسات آموزشی آزاد در شهرستان‌ها از جمله موضوعاتي است که در دستور کار قرار گرفته است.
 
معصومیان در خصوص میزان شهریه موسسات مجازی اظهار داشت: در بحث رشته‌های تخصصی و مهارتی میزان شهریه متفاوت است چنانچه از ساعتی پنج هزار تومان تا سی هزار تومان است البته این نکته را نیز باید بگویم که میزان شهریه مربوط به آزاد نیست بلکه بر اساس اخذ شهریه تصویب شده موسسات می‌توانند شهریه دریافت کنند.
 
وی خاطر نشان کرد: هم اکنون شاهد هستیم که آموزش‌های عالی کوتاه مدت مورد توجه والدین و دانشجویان قرار گرفته و این هم به دلیل وجود دغدغه اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی است هم اکنون شاهد هستیم که برخی از موسسات مدارک معادل دکتری را ارائه می‌دهند در حالی که این مدارک اصلا اعتباری ندارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: موسسه ، آموزش ، مجاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار