مسافران احتمالی جام جهانی 2014/گونزالو هیگواین

گونزالو هیگواین، مهاجم ناپولی با عملکرد خوش در لیگ فرانسه یکی از مهاجمان تیم ملی آرژانتین در جام‌جهانی 2014 برزیل خواهد بود.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران گوانزالو جراردو ایگواین یا هیگواین متولد 10 دسامبر 1987 فوتبالیست فرانسوی، آرژانتینی است، او عضو تیم ملی فوتبال آرژانتین و تیم باشگاهی ناپولی است.
ایگواین در جام جهانی فوتبال 2010 برای تیم ملی آرژانتین به میدان رفت و با زدن 3 گل به تیم ملی کره جنوبی سومین بازیکن تاریخ فوتبال این کشور شد که در جام جهانی هتریک کرده‌اند.

- سابقه باشگاهی
گنزالو ایگواین در سال 2004 وارد دنیای فوتبال حرفه‌ای شد و به عضویت تیم ریورپلاته درآمد وی در این تیم حضور قابل توجهی داشت و توانست در 32 بازی برای این تیم پانزده گل به ثمر برساند، وی بدلیل مشکلاتی که با سرمربی وقت ریورپلاته، دانیل پاسارلا، داشت از این تیم جدا شد و در هشت اکتبر 2006 به تیم بوکا جونیورز آرژانتین پیوست اما قبل از شروع لیگ آرژانتین، باشگاه رئال مادرید با پرداخت 13 میلیون یورو ایگواین را به خدمت خود درآورد هیگواین برای رئال مادرید 190 بازی انجام داد و 107 گل زد، بهترین فصل هیگواین 2007 – 2006 بود و در مقابل رئال زاراگوزا بازی خیره کننده‌ای را به نمایش گذاشت و با گلی که به ثمر رساند رئال را پیروز میدان کرد او همچنین در بازی رئال مقابل اتلتیکو مادرید خوب ظاهر شد و شصت و دو دقیقه برای رئال بازی کرد.

او در بازی رئال برابر اسپانیول توانست بهترین بازیکن بازی لقب گیرد همچنین وی در بازی تیمش مقابل بارسلونا در هفته سی‌ام لالیگا به میدان رفت، او پس از 6 سال حضور در رئال مادرید با توجه به پیشنهادات آ.ث میلان، یوونتوس و آرسنال با 37 میلیون یورو به ناپولی پیوست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار