رئال مادرید به پیروزی پرگل و بی‌اثر دست یافت

تيم فوتبال رئال مادريد شنبه در ادامه رقابتهاي هفته سي و يکم ليگ دسته اول فوتبال اسپانيا (لاليگا) با نتيجه پنج بر صفر مهمان خود رايوايکانو را شکست داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ، تيم فوتبال رئال مادريد شنبه در ادامه رقابتهاي هفته سي و يکم ليگ دسته اول فوتبال اسپانيا (لاليگا) با نتيجه پنج بر صفر مهمان خود رايوايکانو را شکست داد.

گلهاي رئال را در اين ديدار کريستيانو رونالدو در دقيقه 15 ، دانيل کارواخال در دقيقه 55 ، گرت بيل در دقايق 68 و 70 و آلوارو موراتا در دقيقه 78 به ثمر رساندند.

رئال مادريد با اين پيروزي 73 امتيازي شد و پس از اتلتيکومادريد 76 امتيازي و بارسلوناي 75 امتيازي در رده سوم جدول لاليگا قرار گرفت و رايووايکانو نيز با 33 امتياز در رده سيزدهم قرار دارد.  

رئال مادريد چهارشنبه آينده در دور رفت از مرحله يک چهارم پاياني ليگ قهرمانان اروپا ميزبان بروسيا دورتموند آلمان است و دو تيم اسپانيايي بارسلونا و اتلتيکومادريد نيز در چارچوب همين رقابتها سه شنبه برابر هم قرار خواهند گرفت.  

 در ديداري ديگر نيز سلتاويگو با يک گل مهمان خود سويا را شکست داد. 

تک گل اين ديدار را نوليتو در دقيقه 87 از روي نقطه پنالتي به ثمر رساند. 

درحال حاضر سلتاويگو با 36 امتياز در رده يازدهم قرار دارد و سويا نيز با 50 امتياز در رده پنجم جدول اين رقابتها قرار گرفته است.

انتهای پیام/   
برچسب ها: فوتبال ، رئال ، لالیگا ، اسپانیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار