ساری /

ترافیک نیمه‌سنگین در محور هراز

هم‌اکنون ترافیک در جاده شریانی هراز نیمه‌سنگین بوده و هوای لاریجان نیز ابری است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، هم‌اکنون ترافیک در جاده شریانی هراز نیمه‌سنگین بوده و هوای لاریجان نیز ابری است.

با توجه به اینکه ریزش باران در شهرستان آمل آغاز شده است احتمال می‌رود تا دقایقی دیگر بارش باران را در محور هراز و بخش لاریجان نیز شاهد باشیم.

از مناطق پلور تا گزنگ و تونل شماره یک تا کهرود ترافیک نیمه‌سنگین گزارش شده و در بقیه نقاط تردد خودروها رو به روان شدن می‌رود.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران بیان داشت: هم‌اکنون در هر دو سمت آمل به تهران و برعکس شاهد تردد زیاد هستیم.

علی نوری‌پور گفت: این امر نشان‌دهنده آن است که همچنان مسافران و هموطنان‌مان در موج دوم سفرهای نوروزی به شمال کشور و مازندران عزیمت دارند و در مقابل حجم زیادی از گردشگران هم در حال ترک آمل و خروج از مازندران هستند.

وی یادآور شد: ترافیک هراز از صبح تا ظهر امروز با سنگینی و رفت و آمد زیاد خودروها همراه بود.

نوری‌پور در مورد تعداد تصادفات دهمین روز فروردین 93 در این محور پرتردد اذعان داشت: ساعت 2 و 15 دقیقه بامداد امروز در محور هراز شاهد تصادف شدید یک دستگاه کامیون تریلر بدون یدک با سواری اپل در حال عبور بودیم که پنج نفر در این حادثه جان باخته و سه نفر مجروح شدند.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران در پایان توصیه کرد: مسافران نوروزی و رانندگان که قصد تردد در محور هراز را دارند با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی سفر خوب و ایمنی را برای خود و دیگران رقم بزنند./س


برچسب ها: ترافیک ، محور ، هراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.