ماهایا پطروسیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

93 سال نوید بخشی خواهد بود

سال 92 با روی کار آمدن دولت جدید به سالی بهتر تبدیل شد.

ماهایا پطروسیان بازیگر سینما  در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: سال 92 به طور کلی سال بدی نبود در این سال با توجه به اتفاقات خوبی که برای سینما رخ داد می توان گفت حال خوبی در بین مردم به وجود آمد.
 
وی ادامه داد: حال شخصی آدمها ارتباط مستقیمی با حال جامعه دارد و از آن جدا نیست و جامعه شاد در حال شخصی افراد نیز تاثیر می گذارد از نیمه سال 92 با روی کار آمدن دولت جدید فضایی نوید بخش در جامعه حکم فرما شد که به تبع بر جامعه سینمایی نیز تاثیر گذار بوده است.
 
این بازیگر عنوان کرد: چند ماه اخیر سال 92 فضایی خوبی بود به خصوص که پس از بازگشایی خانه سینما نسبت به قبل فضایی بهتر و حکم فرما شد و این امراولین قدم در راه ایجاد امید در سینما بود.
 
پطروسیان گفت: طی چند ماه اخیر اهالی سینما با رفاقت ها و دوستی های بیشتری به کار خود ادامه دادند و باید ببینیم که بچه های سینما تا چه حد قادر به ثابت نگاه داشتن این فضای سازنده و صمیمی هستند.
 
این بازیگر بیان کرد: دولت جدید با سیاست گذاری های صحیح با در پیش گرفتن روان منطقی به تولید آثار بپردازد باید توجه داشت که نباید آثاری فراوان تولید شود اما امکانات و شرایط اکران برای آنها فراهم نباشد.
 
وی تصریح کرد: در این برنامه ریزی ها باید صلاحیت افراد را مشخص کنند و بسیاری از افراد که در سینما امتحان خود را پس داده اند و شناخته شده هستند بیش از گذشته وارد چرخه تولیدات سینما شوند.
 
پطروسیان بیان کرد: با پایین آوردن تولیدات سینمایی می توان به ارتقاء سطح کیفیت آنها کمک کرد و آثاری بهتر را وارد چرخه سینما کرد.
 
این بازیگر اظهار داشت: دولت جدید باید با برنامه ریزی افرادی را که طی سالهای گذشته دلسرد و کم کار شده اند را دوباره وارد صنعت سینما کنند که این امر به نفع ؟ سینما نیز هست.
 
پطروسیان عنوان کرد: خود من حدود 2 سال است که کار نکردم تا قبل از بازگشایی خانه سینما دلسرد شدن و پیشنهادهایی هم که به من شد که مورد پسندم نبود زیرا من بازیگر بخش مستقل سینما هستم و در کارنامه کاری فیلم دولتی نداشته ام.
 
وی ادامه داد: امسال کار جدیدی در دست تولید دارم " مجرد 40 ساله" اثر شاهین باباپور است که پس از انجام مراحل آماده سازی آماده اکران خواهد شد.
 
پطروسیان افزود: فکر می کنم سال جدید سال بهتری باشد به مردم کشور نیز توصیه می کنم برای سفر مناطق بکر وکمتر دیده شده را انتخاب کنند زیرا فکر می کنم به لحاظ آب و هوایی از مناطق پر بازدید کشورمان بهتر باشند .
 
این بازیگر همچنین خاطر نشان کرد: آرزو دارم مردم در سال جدید موفق و سلامت باشند و سالی بهتر در انتظارشان باشد زیرا سال خوب حال خوب را نیز به ارمغان خواهد آورد و امیدوارم که در سال جدید مردم عزیز با نگاهی بهتر و انرژی مضاعف به زندگی ادامه دهند.
 

انتهای پیام/ رس
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار