اولیویرا: تعطیلات نوروز برایمان مشکلاتی بوجود آورده است/بازیکن خوب در ایران کم است

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: بازیکنانم کم آورده بودند و این موضوع هم به تعطیلی نوروز شما برمی‌گردد که این موضوع در هیچ جای دنیا وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تونی اولیویرا پس از تساوی 2 بر 2 تراکتورسازی مقابل العین اظهار داشت: در نیمه اول عملکرد خوبی داشتیم و به آنچه که می‌خواستیم رسیدیم، اما برخلاف گفته‌های من در 20 دقیقه شاهد بازی بازیکنانم نبودم و فکر می‌کنم بدن آنها تحلیل رفته بود.
 
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با اشاره به تعطیلی 4 روزه تیم یادآور شد: در حالی که العین در مدت استراحت ما 2 دیدار دوستانه انجام داد اما بازیکنان ما در تعطیلات به سر می‌برند. همین موضوع برای ما مشکل آفرین شد، بازیکنانم کم آورده بودند و این موضوع هم به تعطیلی نوروز شما برمی‌گردد که این موضوع در هیچ جای دنیا وجود ندارد.
 
وی در مورد اینکه چقد شانس صعود برای تیمش قائل است گفت: تا روز آخر می‌جنگیم. امیدوارم که بتوانیم حق این تماشاگران را بدهیم، این هواداران هم سنگ تمام گذاشتند.
 
سرمربی تراکتورسازی گفت: باید بدانید که العین از 9 بازیکن خارجی استفاده می‌کند و 2 بازیکن دیگر این تیم هم بازیکنان یمنی هستند و یک تیم کاملا غیر بومی هستند. جدای از این مسئله هزینه‌های مصرف شده در دو باشگاه متفاوت است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: همانطور که می‌بینید سرمربی تیم ملی ایران نیز از بازیکنان 2 رگه و چند ملیتی استفاده می‌کند و این موضوع نشان می دهد که در ایران بازیکن خیلی خوب کم است.
 
اولیویرا یادآور شد: ما باید در 2 جبهه بجنگیم یکی در لیگ برتر و دیگری در آسیا. تاکنون تیم با من در لیگ نتیجه نگرفته است، ما برای سال آینده سهمیه آسیا را کسب کرده‌ایم و مسئولان باید از هم‌اکنون به فکر سال اینده باشند.
 
وی از نتیجه بازی ابراز رضایت کرد و گفت: به نظرم حبیب گردانی بهترین عملکرد را در این دیدار داشت.

اولیویرا تصریح کرد: ما برای دیدار با لخویا احمدزاده و کیانی 2 بازیکن اصلی خود را در اختیار نداریم. این موضوع کار را برای ما دشوار خواهد کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: اولیویرا ، تراکتور ، العین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار