علیرضا حقیقی: مصدوم بودم اما بازی کردم

دروازه بان سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مصدوم بودم اما با توجه به اخراج دروازه بان تیم ، کوویلای پرتغال را در هفته سی و ششم رقابت های لیگ دسته اول پرتغال همراهی کردم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران علیرضا حقیقی درباره نیمکت نشینی اش در دیدار این هفته تیم اسپورتینگ کوویلا در رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های پرتغال گفت: از زمانی که به تیم کوویلای پرتغال پیوستم در تمام بازی های این تیم حضور داشتم و فکر می کنم در 8 بازی به میدان رفتم.
 
ما یکشنبه این هفته بازی داشتیم و من در ترکیب اصلی تیم بودم اما موقع گرم کردن از ناحیه زانو دچار مصدومیت شدم و حتی قرار نبود روی نیمکت تیم بنشینم اما در جمع بندی نهایی که خودم و کادرفنی داشتیم روی نیمکت تیم نشستم و لیست 18 نفره تیم تغییر نکرد. ما 10 نفره شده بودیم و دروازه بان تیم ما نیز اخراج شد و من به رغم مصدومیتی که داشتم در 10 دقیقه پایانی به میدان رفتم. در همین دقایق نیز کاپیتان ما که مدافع میانی تیم نیز هست با زدن تکل و خطا روی مهاجم حریف اخراج شد و داور اعلام پنالتی کرد. ما این بازی را در شرایطی که 8 نفره شده بودیم با یک گل به تیم حریف یعنی تیم تروفنزه واگذار کردیم.
 
حقیقی درباره وضعیت آسیب دیدگی خود گفت: بعد از بازی اقدام به عکسبرداری و MRI کردم و تمرینات فیزیوتراپی را انجام داده و زیر نظر کادر پزشکی هستم. در تمرین عصر روز جمعه احتمال دارد که بتوانم که تمرینات کار با توپ و دروازه بانی را از سر بگیرم. ما یکشنبه هفته آینده بازی داریم و امیدوارم که بتوانم با رهایی از بند مصدومیت تیم کوویلا را همراهی کنم. تیم ما در حال حاضر در میان 22 تیم در رده پانزدهم جدول رده بندی قرار دارد و ما در نیم فصل دوم به واسطه جدایی و مصدومیت مهاجمان تیم با مشکل گلزنی مواجه شدیم و همین موضوع در نتایج تیم بسیار تاثیرگذار بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: حقیقی ، پرسپولیس ، کوویلا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نگین
۲۱:۰۵ ۱۴ فروردين ۱۳۹۳
عاشقتم:D
امیدوارم همیییییییشه وهمه جاموفق باشی
آخرین اخبار