حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبرداد

برگزاری جلسه مشترک دیوان عدالت اداری با دستگاه‌های حقوقی طی اردیبهشت ماه

رئیس دیوان عدالت اداری گفت: در اردیبهشت ماه جلسه مشترکی با مجموعه معاونت‌ها و بخش‌های حقوقی و دستگاه‌های دولتی خواهیم داشت تا با این جلسات در ایفای وظایف و مسئولیت‌های دستگاه‌ها و همچنین دیوان عدالت اداری گام موثرتری برداشته شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین "محمدجعفر منتظری" در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران،‌ با اشاره به برنامه‌های دیوان عدالت اداری برای سال جدید گفت: برای تحقق سیاست‌های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری باید تعامل با دولت را برای تحقق اقتصاد مقاومتی تقویت کنیم و در این راستا موانعی را که سر راه قرار دارد با همکاری دولت و دیوان عدالت اداری برطرف کنیم.

وی تصریح کرد: مسئله پیشگیری از وقوع جرم را باید جدی گرفت که در این راستا باید با تعامل و هماهنگی دولت کاری انجام دهیم تا شاهد ورودی کمتر از پرونده‌ها به دیوان عدالت اداری باشیم که البته این امر مستلزم تعامل و همکاری دستگاه‌های دولتی با دیوان عدالت اداری است.
 
رئیس دیوان عدالت اداری خاطرنشان کرد: طی اردیبهشت ماه جلسه مشترکی با مجموعه معاونت‌ها و بخش‌های حقوقی و دستگاه‌های دولتی خواهیم داشت و سعی می‌کنیم آنچه که مربوط به دستگاه‌ها است را با یکدیگر هماهنگ کرده تا در ایفای وظایف و مسئولیت‌های دستگاه‌ها و همچنین دیوان عدالت اداری گام موثرتری برداشته شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار