بیانی: پنجعلی می‌گوید یک ریال هم نگرفته اما 100 میلیون به حسابش واریز شده/ یک امیتاز هم باید از فولاد خوزستان کسر شود

آنالیزور تیم فوتبال استقلال گفت: در بازی با فولاد پنج دقیقه به داور فحش رکیک می‌دادند بنابراین براساس قانون، باید یک امتیاز هم از اهوازی‌ها کسر شود.

شاهرخ بیانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: وقتی به این راحتی از استقلال یک امتیاز کسر می‌کنند باید از دیگر تیم‌ها هم براساس همان قانون من درآوردی خودشان، امتیاز کسر کنند؛ در بازی با فولاد هواداران به اتوبوس ما حمله کردند و پنج دقیقه به داور فحش و ناسزا گفتند.
 
آنالیزور تیم فوتبال استقلال افزود: باید یک امتیاز به تیم استقلال بازگردد چون این قانون فقط شامل حال 2 تیم استقلال و پرسپولیس نباید باشد.
 
وی ادامه داد: در مقابل تراکتورسازی محکوم به برد هستیم و فقط برای شخصیت و اعتبار استقلال بازی می‌کنیم و انشاالله با تلاش و غیرت آبی‌پوشان سه امیتاز را در خانه تصاحب کرده و قهرمانی را برای هواداران می‌آوریم.

بیانی تاکید کرد: نباید مسایل خصوصی باشگاهی مثل پرسپولیس به بیرون درز پیدا کند و این موضوع اصلاً به نفع فوتبال نیست استقلال هم مشکلات خود را دارد. با مدیریت علی فتح‌اله‌زاده در آرامش هستیم البته این قرارداد پرسپولیسی‌ها معلوم نیست واقعیت دارد یا نه؟ به عنوان مثال محمد پنجعلی اعلام کرده یک ریال هم از باشگاه دریافت نکرده اما در قراردادش ثبت شده به حساب وی صد میلیون واریز شده و مشخص نیست کدام طرف دروغ می‌گوید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رسول
۱۳:۰۴ ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
آقای شاهرخ بیانی ، لطفا سعی کنید آداب حرفه ای گری رو رعایت کنید، شما لازم نیست در مورد پرسپولیس و پرداختی های تیم و سرپرست باشگاه نظر دهید، و بهتره به مسائل و مشکلات استقلال رسیدگی کنید ، ما شک نداریم وضعیت شما هم از ما بدتره ، حالا کی این آتش زیر خاکستر پیدا بشه خدا میدونه، مطمئن باشید قراردادهایی هم که در استقلال بسته شده همگی دارای شک و شبه هست ، ما منتظر میمانیم تا آن روز فرا برسد
Iran (Islamic Republic of)
sobhan
۱۰:۲۰ ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
به شما ربطی ندارد که پنجعلی پول گرفته یا نه شما در مورد تیم خودت اضهار نظر کن
Iran (Islamic Republic of)
بابک
۰۹:۳۲ ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
سید محمد رضا پنجعلی قمی مرد جبهه و جنگ کاپیتان پرسپولیس.تیم ملی ومنتخب اسیا دروغ نمیگه با وفا
آخرین اخبار