برنامه هاي نوروزي "صدا و سيما" جاي تشكر دارد

نماينده ولي فقيه در كهگيلويه و بويراحمد گفت: رسانه اي كه بتواند ايجاد آگاهي، انگيزه، تلاش و حركت جهادي كند به مثابه يك دانشگاه است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از رسانه ملی؛ آيت الله ملك حسيني در ديدار نوروزي مديران صدا و سيماي شبكه استاني دنا با اشاره به فعاليت ها و خدمات رسانه ملي به ويژه صدا و سيماي مركز كهگيلويه و بويراحمد افزود : با فرهنگ سازي مي توان راديو و تلويزيون را در تراز يك دانشگاه قرار داد.

وي به تقارن عيد نوروز با ايام شهادت حضرت صديقه طاهره (س) اشاره كرد و گفت: برنامه‌هاي متنوع و مناسبي از رسانه ملي و استاني پخش شد و بايد از محتوا و غناي فرهنگي اين برنامه‌ها از صدا و سيما تشكر كرد .

نماينده ولي فقيه در استان همچنين با اشاره به نامگذاري سال 93 از سوي مقام معظم رهبري به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي گفت: در بعد فرهنگي كه با شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) شروع شده، تلاشهاي نظري خوبي صورت گرفته و منتظر اقدام عملي هستيم.

آيت الله ملك حسيني، همچنين از راه اندازي و نصب 10 فرستنده ديجيتال تلويزيوني در نقاط مختلف استان كه در روزهاي پاياني سال 92 با تلاش شبانه روزي مديران و كاركنان شبكه دنا اجرا شد تشكر كرد .

در اين ديدار مديركل مركز لرستان نيز گزارشي از روند توليد برنامه هاي نوروزي با توجه به تقارن نوروز و ايام فاطميه ارائه كرد .


انتهای پیام/

برچسب ها: برنامه ، نوروز ، تلاش ، دانشگاه ، عزم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار