نمایشگاه کتاب "شب پشت پنجره" را تجربه می کند

"شب پشت پنجره" اثر "عبدالعظیم سادی" توسط انتشارات تجلی مهر به نمایشگاه کتاب می آید.

کامران شرفشاهی شاعر و مسئول انتشارات تجلی مهر در گفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران، گفت: امسال چهار کتاب در مرحله آماده سازی در انتشارات " تجلی مهر" داریم که امیدواریم به نمایشگاه بین المللی کتاب برسد.
 
وی افزود: کتاب های "طعم تکه های روحم" و "شب پشت پنجره" مجموعه های شعر "عبدالعظیم ساعدی" از شاعران بزرگ معاصر کشورمان است که توسط انتشارات سوره مهر چاپ شد.
 
این شاعر ادامه داد: امیدوارم کتابهایی همچون مجموعه شعر "امیر کریمی" با عنوان "جشن تولد" و "دریچه ای به آسمان" نیز به نمایشگاه کتاب برسد.
 
مسئول انتشارات تجلی مهر اظهار داشت: در حال حاضر به صنعت نشر در دنیا و به خصوص در کشورهای پیشرفته به عنوان یک صنعت فرصت ساز بسیار توجه می شود؛ برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب در تمام طول سال خوب است.
 
شرفشاهی تصریح کرد: با توجه به نامگذاری امسال با عنوان اقتصاد و فرهنگ، باید اهتمام بیشتری برای ایجاد نمایشگاه دائمی کتاب یا اختصاص شهرکی به صنعت چاپ و نشر کشور صورت گیرد، این مسئله به رونق کتاب و فرصت های نشر کمک بیشتری می کند.
 
وی خاطرنشان کرد: امیدوارم در سال جاری مسائل و مشکلات صنعت نشر چون مالیات، بحران کاغذ و معضلات دیگر از بین برود و شاهد شکوفایی صنعت نشر کشور باشیم.

 
انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.