با این نرم افزار "سالم بمانید" + دانلود

اگر دوست دارید در محل کارتان به دردهای کمر، سر و گردن، پاها و... دچار نشوید، دریچه نرم افزار ایرانی سالم بمانید را برای شما معرفی می‌کند.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ اگر می‌خواهید سلامت خود را در محل کارتان تضمین کنید باید همین الان دست به کار شوید و نرم افزار سالم بمانید! را برای گوشی و تبلت اندرویدیتان را دانلود کنید.
این نرم افزار به صورت هوشمند، در مدت زمان مشخص حرکات ورزشی و نرمشی استانداردی را به شما نمایش می‌دهد که مانع بروز دردهای متفاوت ناشی از نشستن های طولانی در محل کار می‌شود.



در محل کارتان حواستان به سلامتیتان باشد! و روزهای کاری‌تان را با نرم افزار سالم بمانید شروع کنید... اپلیکیشن هوشمند سالم بمانید بدون هیچ گونه زحمتی، به شما این امکان را می دهد تا در محل کارتان حرفه‌ای‌تر عمل کنید و با دردهای کمر، سرو گردن، پاها و... که ناشی از عدم صحیح نشستن یا نرمش نکردن می‌باشد، خداحافظی کنید! لازم به ذکر است که این برنامه حتی نمونه خارجی هم ندارد و لینک دانلود آن به صورت رایگان برای شما آماده شده است! با بیش از 30 حرکت استاندارد ورزشی/نرمشی و مناسب در محیط کار یا منزل... سالم بمانید!

تصاویر محیط برنامه، برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصاویر کلیک کنید

     



مشخصات
  حجم: 3.3 مگابایت
  نسخه: XRobo
  اجرا در: اندروید 2.3 و بالاتر
  امتیاز:
همراه وبگردی ٢٠:٣٠ باشید




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار