در فاصله چندین روز تا آغاز مسابقات جهانی؛

خبری از اردوی تیم ملی بانوان نیست!

با وجود اینکه کمتر از یک ماه تا آغاز رقابت‌های قهرمانی جهان تنیس روی میز باقی مانده خبری از تشکیل اردوی تیم بانوان ایران نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، رقابت‌های قهرمانی جهان تنیس روی میز در سال 2014 از 8 تا 12 اردیبهشت به میزبانی توکیو ژاپن برگزار می شود و تیم‌های ملی ایران در 2 بخش مردان و زنان در این پیکار‌ها شرکت خواهد کرد.

در شرایطی که اعضای تیم آقایان کشورمان ( نوشاد و نیما عالمیان، پوریا عمرانی و افشین نوروزی) هم اکنون در مجارستان به سر برده و تمرینات خود را در تنها اردوی ترتیب داده شده برای مسابقات جهانی پشت سر می‌گذارند. تیم ملی بانوان ایران از همین یک مرحله اردوی چند روزه هم محروم مانده‌اند و تاکنون خبری از تشکیل اردو برای آنها نیست.

تیم ملی بانوان ایران که قرار است با ترکیب ندا شهسواری، محجوبه عمرانی، مریم صامت و منصوره رضایی پا در میدان جهانی 2014 بگذارد با وجود در اختیارداشتن پتانسیل کافی و استعداد بانوان پینگ پنگ باز مشخص نیست به دلیل نداشتن شرایط تمرینی مناسب چه نتیجه‌ای در انتظارش باشد؟

به نظر می‌رسد آمدن نایب رئیس جدید بانوان تنیس روی میز بعد از ماه‌ها غیبت، نایب رئیس قبلی هم هنوز نتوانسته است به بهبود وضعیت بانوان این رشته ورزشی کمک کند.

بر اساس این گزارش؛ علاوه بر بانوان تیم ملی مردان هم از شرایط بی‌اردویی و برگزاری اردو‌های چند روزه چندان دل خوشی ندارد و نیما عالمیان پیش از این اعلام کرده بود که همچنان با برادرش نوشاد در پارکینگ منزلشان و بدون حریف تمرینی مناسب تمرین می‌کنند.

در تنیس روی میز کشور اکنون شرایط به گونه‌ای پیش می‌رود که بازیکنان تمرین کردن به صورت اختصاصی را تجربه می‌کنند و خود را برای میادین حساس بین المللی آماده می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار