سرمربی تیم بسکتبال فولاد ماهان با تاکید بر درس بزرگ بازیکنان ماهان به وی و ورزش ایران در مورد ادامه کار تیم گفت: با حدود 18 اسپانسر مختلف ارتباط گرفتیم که تا به حال نتیجه ای نداشته است.

 محسن صادق زاده بعد از اتمام کار تیمش در این فصل از سوپرلیگ بسکتبال به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: موضوع با اهمیت این است که بازیکنان ما با تمام مشکلاتی که پشت سر گذاشتند از اعتبار خود دفاع کردند و درس بزرگی به ورزش ایران دادند. در شرایطی که حواشی بزرگی به خاطر نداشتن منابع مالی یا کمبود این منباع در ورزش ایران به وجود آمده، بازیکنان ماهان بدون منابع مالی تمام تلاش خود را بی هیچ پشتوانه ای انجام دادند. من هم شخصا درس بزرگی از این گروه گرفتم که شرافتمندانه و مردانه جنگیدند و چیزهای زیادی را به من یاد دادند. 

صعود ذوب آهن را تبریک می گویم

سرمربی فولاد ماهان ادامه داد: یکی از بهترین دوران بازی بسکتبال در اصفهان همراه با این تیم بود که از شخصیت خود به خوبی دفاع کرد. بازی خوب بازیکنان ما در شرایطی رقم خورد که اصلا برابر نبود. حالا هم صعود ذوب آهن به مرحله نیمه نهایی را تبریک می گویم و امیدوارم این تیم مدافع خوبی برای بسکتبال اصفهان باشد.

وی با تاکید بر اینکه سه دیدار پلی آف هیچ حاشیه ای نداشت، گفت: 3 دیدار جوانمردانه را پشت سر گذاشتیم که به خوبی مشتاقان بسکتبال در اصفهان را به خود جلب کرد. استقبال از این دیدار به خصوص در بازی سوم به حدی بود که سالن ملت جای سوزن انداختن نداشت.

صادق زاده در مورد بازی ندادن به جابر روزبهانی در شرایطی که در دیدار دوم از وی استفاده کرده بود، توضیح داد: جابر در آن بازی هم نباید به زمین می رفت اما با توجه به شرایط خاص، اصرار به بازی داشت. پزشکان با توجه به آسیب رباط صلیبی جابر قبل از دیدار سوم تیم تاکید زیادی داشتند که وی نباید بازی کند به خصوص که بعد از همان چند دقیقه حضور در دیدار قبل زانویش متورم بود به همین دلیل هم امروز با وجود اصرار دوباره خودش به بازی، حاضر به ریسک نشدم.

استان اصفهان ظرفیت سه تیم را دارد

با اتمام فصل برای فولاد ماهان، کار این تیم هم تمام شده به نظر می رسد. سرمربی ماهان تاکید می کند: اصفهان شایستگی داشتن 2 تیم را دارد و استان اصفهان هم با توجه به ظرفیتها و توانایی کاشان باید 3 تیم داشته باشد که رقابت بیشتری ایجاد شده و به رشد بسکتبال کمک کند. امسال هدف اصلی ما این بود که با حفظ تیم، بازیکنان خود را هم حفظ کرده و تیم را تا انتها بیاوریم. در طول فصل هم با حدود 18 اسپانسر مختلف ارتباط گرفتیم تا تیم حفظ شود اما تا به حال موفق به جذب یک اسپانسر قوی نشده ایم. 

حواشی مربوط به هیئت استان برازنده بسکتبال نیست

صادق زاده از وضعیت کارخانه فولاد ماهان ابراز بی اطلاعی کرد و در مورد انتخابات ریاست هیئت اصفهان، نامزدی دوباره خود و انتقاداتی که برای مربیگری و ریاست همزمان هیئت به وی مطرح می شود گفت: منتظر تصمیم فدراسیون برای برگزاری انتخابات هستیم. موضوعات مطرح شده دیگر هم واقعا قدیمی شده و این حواشی اصلا برازنده بسکتبال نیست که مجددا در مورد آن صحبت کنیم. اگر شآن بسکتبال را حفظ کرده و بدون ایجاد حاشیه به اصل موارد بپردازیم همه چیز بهتر پیش می رود.

وی اضافه کرد: من هیچوقت دنبال مسائل حاشیه ای نیستم به هر حال ورزش حرفه ای و بحث هیئت تعاریف مجزای خود را دارد و نباید مسائل را به هم دخالت داد، تا به حال هم پاسخی به این صحبتها نداده ام.

انتهای پیام/
برچسب ها: صادق ، زاده ، ماهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار