شجاعی: ابتدا با مربیان قرارداد لفظی می‌بندیم/باید ریشه استعفا‌ها را پیدا کنیم

مسئول امور بانوان فدراسیون فوتبال گفت: مربیانمان زیاد استعفا می‌دهند به همین دلیل باید به دنبال پیدا کردن ریشه‌ها باشیم.

فریده شجاعی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در ارتباط با استعفای مربیان تیم فوتبال بانوان، مشکلاتی انگشت شمار وجود داشت که مربیان مشکلات شخصی داشتند و از این رو استعفا کردند. از مشکلات این عزیزان اطلاع دقیقی ندارم ولی مشکلات را بررسی خواهم کرد تا از این پس مربیان استعفا ندهند.  
 
نایب رئیس فداراسیون فوتبال در مورد استعفای ایراندوست از تیم ملی فوتبال بانوان نیز تاکید کرد: ما در ابتدا با مربیان مورد نظرمان به طور لفظی به توافق دست پیدا می‌کنیم. در رابطه با همکاری ایراندوست نیز این گونه تفاهمی بوده است که ایراندوست دو اردو را با تیم فوتبال بانوان داشته‌اند، شجاعی اضافه کرد: پس از برگزاری این دو اردو ایراندوست استعفا دادند که تمام مربیان بدین گونه با تیم ملی کار می‌کنند و روال کار نیز برای همه یکسان است.  
 
وی در مورد قرارداد ایراندوست گفت: ایراندوست قرارداد لفظی با ما داشته و اصلا قرارداد مکتوبی با فدرایسون بسته نشده است.  
 
مسئول فوتبال بانوان فدراسیون خاطرنشان کرد: استعفا در رده بانوان زیاد شده است، دلخواری‌ها بین افراد دیده می‌شود که باید ریشه این مسائل را پیدا کنیم و تدابیر خوبی را برای آینده داشته باشیم.  
 
شجاعی در مورد سر مربی‌گری هلنا در تیم فوتبال بانوان و عدم نتیجه گیری وی اظهار داشت: هلنا در پرتغال مربی تیم‌های پایه بود که موفقیت خوبی را در این رده بدست آورده بود که به همین منظور به ایران آمد ولی پس از گذشت چند مدت به تیم ملی بزرگسالان انتقال پیدا کرد که نتیجه خوبی نگرفت. وی در ارتباط تیم‌های پایه کارایی بهتر داشت. 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار