یوسف‌آبادی: احتمال خرید امتیاز تیم لیگ برتری وجود دارد/ با 2 بازیکن خاطی مس برخورد می‌شود

مدیریت باشگاه مس کرمان گفت: با توجه به نظر هیئت مدیره‌ و مدیرعامل مس، این احتمال می‌رود که امتیاز یک تیم لیک برتر خریداری شود.

یوسف‌آبادی در خصوص افشای قرارداد بازیکنان پرسپولیس به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهارداشت: به نظر من رسانه‌ای شدن قرارداد بازیکنان پرسپولیس کار درستی بوده است. زیرا همه چیز باید شفاف باشد و چه اشکالی وجود دارد که مردم از همه چیز مطلع باشند.

سرپرست باشگاه مس کرمان در ادامه افزود: باید بگویم مردم همه چیز فوتبال را می‌دانند دیگر تفاوت قرارداد کم با قرارداد زیاد را درک می‌کنند و صداقت باید به فوتبال ما ورود کند.

وی ادامه داد: مردم به خوبی درک می‌کنند که انعقاد قراردادها به چه صورت است. پس پنهان کاری نمی‌تواند برای مردم قابل قبول باشد.

یوسف‌آبادی در خصوص تمارض در بازیکن تیمش تصریح کرد: 2 بازیکن تیم مس پیش از بازی با داماش اظهار مصدومیت کرده‌اند که پس از بررسی به این نتیجه رسیده بودیم که تعارضی بیش نبود.

سرپرست باشگاه مس کرمان بیان کرد: بطور قطع این 2 بازیکن در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار گرفته‌اند و با آن‌ها برخورد لازم صورت می‌‌گیرد.   

یوسف‌آبادی درباره خرید امتیاز تیم لیگ برتر هم اضافه کرد: در جلسه هیئت مدیره عنوان شده است که احتمال خرید امتیاز یکی دیگر از تیم‌های لیگ برتر می‌رود که چون قطعی نشده است به تیم اشاره نمی‌کنم و این احتمال هم وجود دارد که با همان مس کرمان و با بازیکن بومی در رقابت‌های لیگ یک حضور یابیم.

سرپرست باشگاه مس کرمان با اشاره به احتمال ادامه رقابت‌ها در لیگ دسته یک و برنامه‌ریزی حضور در لیگ پایین‌تر گفت: البته باید اذغان کرد که برنامه را مدیر عامل و هیئت مدیره تنظیم می‌کنند و من از جریان سرنوشت مس اطلاعی ندارم.

وی عنوان کرد: هیئت مدیره و مدیر عامل مس پس از تصمیم‌گیری مشخص می‌کنند که آینده تیم مس را به چه صورتی رقم بزنند که آیا در لیگ دسته یک به رقابت‌ها ادامه می‌دهند یا امتیاز تیم لیگ برتری را خریداری می‌کنند که پس ار گرفتن تصمیم بطور حتم به مرحله‌ی اجرا در می‌آیند.

یوسف‌آبادی خاطرنشان کرد: امیدوارم که هرتصمیمی که برای فوتبال گرفته می‌شود در نهایت ختم به خیر شود و در جهت منافع فوتبال مس و مردم کرمانی باشد و در راه موفقیت و ادامه‌ی راه تیم مس از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار