نیشابوری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران تشریح کرد

جزئیات جلسه حزب اسلامی کار/ چگونگی ورود به انتخابات و برگزاری همایش زنان کارگر

سخنگوی حزب اسلامی کار گفت: گزارشی از سوی شورای سیاسی پیرامون انتخابات به شورای مرکزی ارائه شد و دبیرکل نیز توصیه‌هایی را در مورد بررسی نحوه ورود حزب به انتخابات و اینکه فهرست مشترک بدهیم یا به صورت اختصاصی کاندیداهای خود را معرفی کنیم، ارائه دادند.

"محمد نیشابوری" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره جلسه شب گذشته حزب اسلامی کار اظهار داشت: استراتژی و نحوه ورود حزب در انتخابات مجلس دهم در نشست شورای سیاسی مورد بحث قرار گرفت.

وی درباره نحوه ورود حزب اسلامی کار به انتخابات مجلس دهم گفت: با توجه به رویه ائتلافی حزب با خانه کارگر در انتخابات قبلی در حال بررسی نحوه ورود به انتخاباب با شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و سایر احزاب و گروه‌های اصلاح‌طب هستیم تا بتوانیم از این طریق کاندیداهای خود را معرفی کنیم.

نیشابوری ادامه داد: پس از بررسی‌های لازم درباره نحوه چگونگی ورود به انتخابات به نتایح لازم دست پیدا خواهیم کرد که به صورت مشترک وارد عرصه انتخابات شویم در غیر این‌صورت کاندیداهای اختصاصی خود را در تهران و سایر شهرستان‌ها معرفی خواهیم کرد.

وی به دیگر موضوعات مورد بحث در جلسه سیاسی حزب اشاره و تصریح کرد: مقرر شد تا با دفاتر استانی وارد گفتگو شویم و به احتمال زیاد از خرداد ماه دوستان خود در استان‌ها را دعوت می‌کنیم تا در جلسات شورای سیاسی شرکت و دورنمایی از وضعیت استان‌های خود ارائه دهند.

سخنگوی حزب اسلامی کار ادامه داد: مقرر شد که زنان حزب اسلامی کار به عنوان متولیان برگزاری همایش زنان کارگر در هفتم اردیبهشت تعداد مدعوین را به ما بدهد تا درباره مکان تصمیم بگیریم و همچنین بیانیه حزب به مناسب روز جهانی کارگر در 11 اردیبهشت منتشر می‌شود.

وی افزود: اجرای فاز دوم یارانه‌ها و انتخابات از دیگر موضوعات مورد بحث در میان اعضا بود و اینکه احتمالا سرنوشت فاز دوم به سرنوشت فاز اول تبدیل خواهد شد.

سخنگوی حزب اسلامی کار با بیان اینکه با دریافت یارانه‌ها باید منتظر افزایش کالاها باشیم، گفت: چهل و پنج هزارتومان پاسخگوی تورم نیست و از این رو ما نسبت به اجرای فاز دوم یارانه‌ها ابراز نگرانی می‌کنیم.

نیشابوری خاطرنشان کرد: گزارشی از سوی شورای سیاسی پیرامون انتخابات به شورای مرکزی ارائه شد و دبیرکل(کمالی) نیز توصیه‌هایی را در مورد بررسی نحوه ورود حزب به انتخابات و اینکه فهرست مشترک بدهیم یا به صورت اختصاصی کاندیداهای خود را معرفی کنیم، ارائه دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار