قنبرزاده: کریمی توسط افرادی که منافعشان به خطر افتاده تحریک شده است/ شرکت نفت خانه سازمانی ندارد

مدیرعامل تیم فوتبال نفت تهران گفت: یعقوب کریمی جای پسر من است و هیچ پاسخی در مقابل مصاحبه‌اش ندارم اما می‌دانم که وی از سوی برخی افراد تحریک شده است.

منصور قنبرزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: کریمی هم سن پسر من است و پاسخش را نمی‌دهم اما می‌دانم که کریمی از سوی برخی افراد که منافعشان از شفاف‌سازی قراردادها به خطر افتاده تحریک شده است. 

مدیرعامل باشگاه نفت تهران ادامه داد: من در پاسخ خبرنگار یکی از خبرگزاری‌ها گفتم که طبق فرمول فیفا باتوجه به اینکه بازیکنانی که در جام جهانی حضور می‌یابد مبلغی پول به باشگاه می‌رسد اما اعلام کردیم 2 بازیکن داریم و همچنین 2 بازیکن هم سال گذشته در نفت بودند که یکی از این 2 بازیکن یعقوب کریمی است که طبق فرمول فیفا چون کریمی هم سال گذشته در تیم نفت بوده اگر در جام جهانی حضور پیدا کند مبلغی به باشگاه پرداخت می‌شود و من تنها پاسخ سوالی که خبرنگار یکی از خبرگزاری‌ها کرده بود را دادم و هیچ قصدی نداشتم. 



وی افزود: هنوز مشخص نیست که یعقوب کریمی در جام جهانی حضور دارد یا نه که این مصاحبه را انجام داده است.  

قنبرزاده در ادامه بیان کرد: ما باشگاه شفافی هستیم و سال گذشته هم قراردادها را اعلام کردیم اما امسال دستور وزیر ورزش بوده که تمامی باشگاه‌ها قراردادهایشان را انتشار دهند. 

مدیرعامل باشگاه نفت تصریح کرد: اگر قرار باشد یک ورزشکار جوان 21 ساله در نظر عالم‌ترین مرجع ورزش دخالت کند کار پسندیده‌ای نیست و من از مسئولان و بزرگان سپاهان می‌خواهم که روی اخلاق، رفتار و کردار بازیکنان نظارت داشته باشند. یعقوب کریمی در تیم نفت پرورش یافته و نباید چنین صحبت‌هایی انجام دهد. 

قنبرزاده درخصوص اظهارات رویانیان گفت: هیچ جوابی برای رویانیان ندارم. براساس تأکید وزیر ورزش و نظر تاج باشگاه‌ها ملزم به انتشار قراردادهایشان هستند که از لیگ چهاردهم باید قبل از انعقاد، مبالغ قراردادها به صورت شفاف در سایت ارائه شوند که ما هم به عنوان یک باشگاه ملزم به رعایت قانون هستیم.  

وی ادامه داد: از گل‌محمدی که سرمربی تیم است گرفته تا بازیکنان هیچکدام مشمول مسکن، خوراک و وسایل نقلیه نیستند. ما زیر مجموعه باشگاه نفت هستیم نه شرکت نفت؛ شرکت نفت هم مسکن سازمانی ندارد که ما به بازیکنان بدهیم. 



مدیرعامل باشگاه نفت در مورد رابطه گرشاسبی، مدیرکل حوزه ورزشی و جوانان با نفتی‌ها گفت: من این موضوع را تکذیب می‌کنم. گرشاسبی در ایران مدیریت می‌کند و سال‌های سال است که معاونت تربیت بدنی را به عهده دارد در نتیجه روی قراردادهای ورزشی و بحث‌های اجرایی اشراف زیادی دارد.  


وی خاطرنشان کرد: ما از انتشار قراردادهایمان قصد مقایسه با پرسپولیس یا هیچ تیمی را نداریم. در این 3 فصل هم ما قراردادهایمان را اعلام می‌کردیم اما امسال به دلیل اینکه تمامی تیم‌ها انتشار می‌دهند این مشکلات به وجود آمده که اگر این قانون در سال‌های گذشته هم ایجاد می‌شد هیچ اختلافی به وجود نمی‌آمد.  

قنبرزاده گفت: من نمی‌دانم انتشار قراردادها که با امضای بازرس قانون بوده چه ضرری به تیم‌های دیگر می‌زند ولی تنها می‌دانم که چیزی که می‌ماند صداقت و درستکاری در انجام مسئولیت است.  

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار