وزیر بهداشت در جلسه شورای اداری ایرانشهر:

دولت با مدیریت جهادی نهایت تلاش را برای تامین رفاه و ارتقاء سلامت مردم انجام می دهد

وزیر بهداشت که به استان سیستان و بلوچستان سفر کرده است، در جلسه شورای اداری شهرستان ایرانشهر این استان اظهار داشت: دولت با مدیریت جهادی، نهایت خود را برای تامین آرامش، رفاه و ارتقاء سلامت مردم انجام خواهد داد.

به گزارش گروه علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا، دکتر سید حسن هاشمی در این جلسه ضمن ابلاغ سلام رییس جمهور به مردم ایرانشهر گفت: افتخار می کنیم که فرزندان رشید و غیور این بخش از سرزمینمان در طول تاریخ ایران اسلامی با عزت و جوانمردی، این بخش از کشور را در مقابل تهدیدها و شیطنت هایی که در طول تاریخ بوده است، حفظ کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: رییس جمهور بارها اعلام کرده است که بنای کار دولت این است که با ایجاد کار و تولید و فراهم کردن اشتغال برای جوانان، آسایش و رفاه را برای مردم ایران فراهم کند.

وزیر بهداشت در ادامه به اقدامات دولت طی چند ماه گذشته پرداخت و گفت: در بعد بین المللی دولت به دنبال آرامش و رفع تنش البته با حفظ عزت و اقتدار و در زمینه اقتصاد نیز یکی از مهم ترین کارهای دولت کاهش تورم بوده است.

دکتر هاشمی با تاکید بر این که همه مشکلات کشور در سایه وحدت ملی و هماهنگی و همدلی بین اقشار، اقوام و مذاهب مختلف مرتفع می شود، اظهار امیدواری کرد که با همدلی مردم و تلاش دولت، آرامش و امنیت که نعمت بزرگی برای کشور است، محقق شود.

وزیر بهداشت با بیان این  که در سال 93 سیمای خدمت رسانی در حوزه سلامت تغییر خواهد کرد، گفت: قطعاً شهرستان ایرانشهر نیز نیاز به ارتقاء خدمات بهداشتی درمانی دارد و امیدواریم با معرفی هیات امنای جدید این دانشگاه و همت و اراده والای مسئولین دانشگاه و همکاری و تعامل مسئولان محلی این استان، شاهد ارتقاء چشمگیر بهداشت و درمان در استان سیستان و بلوچستان باشیم و به جایی برسیم که کشورهای مجاور نیز از خدمات پزشکی و درمانی ما بهره مند شوند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنان رییس جمهور در پیام نوروزی خود که سلامت را جزء اولویت های مهم دولت اعلام کرده است، به اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها اشاره کرد و گفت: دولت، صرف نظر از این که مردم برای دریافت یارانه انصراف بدهند یا ندهند، خود را متعهد می داند که سیمای سلامت را در کشور تغییر دهد.

وزیر بهداشت در عین حال افزود: البته انتظار این است که کسانی که در کلانشهر ها متمول هستند برای انصراف از دریافت یارانه پیش قدم شوند و قطعاً این هزینه ها برای کمک به مناطقی مانند سیستان و بلوچستان که نیازمند توجه بیشتری است، اختصاص می یابد.

دکتر هاشمی در پایان با بیان این که دولت برای تحقق اهداف خود نیازمند اعتماد و همدلی مردم است، گفت: دولت یازدهم نهایت تلاش خود را در عرصه های مختلف برای تامین رفاه و ارتقاء سلامت مردم انجام خواهد داد.

انتهای پیام/
برچسب ها: وزیربهداشت ، جلسه ، دولت ، رفاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار