شماره 53؛

بهترین و جالب‌ترین بازی‌ها در هفته‌ای که گذشت + دانلود ۱۳۹۳/۰۲/۰۵

از این بسته می‌توانيد جالب‌ترین بازی‌های اين هفته دريچه را دانلود کنيد؛ بازی‌هایی که به انتخاب شما کاربران محترم جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی جمعه‌ها شما را با بهترین و جالب‌ترین بازی‌ها آشنا می‌کند. بازی‌های جالب برای گوشی‌های همراه سیستم عامل اندروید و IOS گرفته تا رایانه که در هفته گذشته جزو پرکلیک‌ترین‌های صفحه دریچه در یک هفته گذشته بود.

 

 



 

با نهایت ضربه شوت بزنید و امتیاز بگیرید؛

بازی سوپرشوت برای طرفداران آبی و قرمز + دانلود

طرفدار آبی هستید یا قرمز؟ فکر می‌کنید بلندترین شوتی که می‌توانید بزنید چقدر هست؟ آنقدری هست که مدافع‌های تیم حریف از ترس بلرزند؟ پس بیایید سوپرشوت بازی کنید و طوری توپ را شوت کنید که مدافع‌های تیم رقیب جرات نکنند جلوی توپ بایستند. در بازی سوپرشوت می‌توانید برای تیمتان شوت بزنید، امتیاز بگیرید و ثابت کنید که طرفدار تیمتان هستید. هر چقدر می‌توانید توپ را محکم شوت کنید تا امتیاز تیمتان در جدول بالاتر شود.

 


 

 
نسخه جدید در شهر Rome

از دست مأموران مترو فرار کنید + دانلود بازی

شما در بازی Subway Surfers در نقش عده‌ای کودک هستید که با اسپری‌های خود دیوارها و متروها را رنگ آمیزی و نقاشی می‌کنند اما نگهبان مترو از این کار خوشش نمی‌آید. به همین جهت با سگ، شما را دنبال می‌کند و حال شما وظیفه دارید تا از دست او فرار کنید. در طول مسیر می‌بایست سکه‌های موجود را جمع آوری کرده و امتیاز کسب کنید. پرواز در هوا، پریدن از روی واگن‌ها و حرکت مارپیچ در بین واگن‌ها نمونه‌ای از کارهای شما در این بازی می‌باشد. در این نسخه از بازی شما در شهر Rome هستید.

 

 


 

برای ویندوز فون

دانلود برترین بازی ماشین سواری – آسفالت 8 (ورژن 1.0.0.4)

یکی از بهترین بازیهای سری مسابقه و ماشین سواری، بازی آسفالت ۸ است. این بازی به علت گرافیک عالی، صدا گذاری خوب، جدیدترین ماشین های دنیا و نمایش بیشترین جزئیات مسابقه مانند صدمات وارد شده بر ماشین باعث شده است یکی از پرطرفدار ترین بازی های دنیا شود. در ورژن جدید آسفالت 8 حجم بازی از  MB888 به 820 MB کاهش یافته است.
 

 


 

يک بازي آنلاين ايراني؛

در بازی آنلاین کاپفا صاحب باشگاه فوتبال شوید + لینک سایت

با عضویت در بازی آنلاین کاپفا و انتخاب نام، لوگو و پیراهن برای تیم خود می‌توانید به دفتر کار خود که همان پنل اصلی سایت می‌باشد راه پیدا کنید. در پنل خود می‌توانید تیم و بازیکنان خود را مشاهده کنید و هر روز به آن‌ها تمرین دهید و قدرتشان را بالا ببرید و یا با سایر تیم‌ها بازی دوستانه یا جام‌های چند جانبه برگزار کنید. در ضمن بعد از چند ساعت لیگ شما ساخته شده و در یک لیگ 8 تیمی قرار خواهید گرفت که با آغاز شنبه هر دو هفته می‌توانید در لیگ و جام حذفی نیز شرکت کنید. اگر فکر می‌کنید مربی خوبی هستید حتما بازی آنلاین کاپفا را امتحان کنید.
این بازی بنا به درخواست شما کاربران محترم در این بسته قرار داه شد.

 

 


 

نسخه جدید (1.8)

TRAFFIC RACER یک بازی مسابقه‌ای بی پایان + دانلود

بازی TRAFFIC RACER یکی از بهترین بازی‌ها در سبک هیجانی و رانندگی است که از گرافیک 3D برخوردار است و توانسته امتیاز 4.7 را از 5 در گوگل پلی از آن خود کند. شما در بزارگراه‌ها باید با سرعت و شتاب بیشتر حرکت کنید و از ماشین‌های دیگر سبقت بگیرید تا امتیاز بالایی را کسب کنید و با کسب امتیاز بالا شما قادر خواهید بود تا ماشین جدیدی را برای خود بخرید. بازی در ۴ سبک و در ۴ محیط متفاوت می‌باشد که می‌توانید به صورت دلخواه انتخاب و به رقابت بپردازید.

 

 




گردآوری از: سالار واعظی


  دریچه فناوری اطلاعات مجله خبری

نظرات خود را در رابطه با بازی‌های معرفی شده در این بسته را برایمان بفرستید
 


 

  همراه وبگردی ٢٠:٣٠ باشید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Germany
شایان
۱۸:۱۴ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
بد نیست ***
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام خسته نباشید چرا بازی کامپیوتر نمیزاری؟ ما بازی کامپیوتری میخوایم مرسیییی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
همه رو دارم
با اين حال از خبررساني‌تون ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۷:۱۶ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
چرا برای کامپیوتر بازی نمی گذارید برای رایانه بازی های خیلی جذاب تر از موبایل وجود دارد ...
Iran (Islamic Republic of)
پویا سهرابی
۱۴:۵۲ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
لطفاً بازی های کامپیوتری را بیشتر کنید
Iran (Islamic Republic of)
سعید رضایی
۱۴:۱۳ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
ممنون ازتون که به نظر کاربراتون احترام میذارید .. همینه که محبوبتون کرده
آخرین اخبار