اولین تصویر از G3 ال‌جی با رزولوشن خیره‌کننده‌ای منتشر شد

این روز ها جای پرچمدار جدید LG احساس می‌شود و طرفداران پر و پا قرص G2 در انتظار محصول بعدی این شرکت، G3 هستند. امروز تصویری که به طور غیررسمی از جعبه گوشی هوشمند بعدی LG منتشر شد، حدس و گمان‌های زیادی را در این زمینه ایجاد کرد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ پیشرفت تکنولوژی باعث شده هر لحظه و هر زمان منتظر تحولاتی جدید در زمینه های مختلف باشیم. کمپانی های مختلف سعی  می کنند برای سود آوری بیشتر شان اقدام به تولید دستگاه هایی کنند که نسبت به دستگاه قبلی به روزتر باشد. تولید کنندگان تلفن های همراه برای آنکه از قافله عقب نمانند با معرفی محصولات جدید خود پرچم قدرت و تکنولوژی خود را به ترتیب به جایگزین بعدی خود می سپارند.



این روز ها جای پرچمدار جدید ال جی احساس می شود و طرفداران پر و پا قرص G2 حالا در انتظار محصول بعدی این شرکت ، G3 هستند. حالا امروز تصویری که به طور غیررسمی از جعبه گوشی هوشمند بعدی ال‌جی منتشر شد، حدس و گمان‌های زیادی را در این زمینه ایجاد کرد. این گوشی هوشمند که در حال حاضر با کد B2 شناخته می‌شود ممکن است در واقع همان G3 ال‌جی باشد که برای عرضه در تابستان در نظر گرفته شده‌است.
این جعبه طلایی رنگ، حدس و گمان‌هایی را نیز در زمینه عرضه نسخه طلایی این گوشی هوشمند در ذهن‌ها شکل می‌دهد. شرکت ال‌جی از توضیح و تفسیر این تصویر امتناع کرده اما تایید کرده که این گوشی هوشمند به صفحه‌نمایشی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل مجهز خواهد شد.



صفحات نمایشی با این رزولوشن بالا، پیش از این در دستگاه‌هایی مانند گوشی ۵٫۵ اینچی Oppo 7 به کار گرفته شده بودند اما این اولین باری است که صفحه‌نمایش ۱۴۴۰p در گوشی تولیدی برندهای معروف مورد استفاده قرار گرفته است. استفاده از تعداد پیکسل بالا در صفحات نمایش، منجر به افزایش میزان مصرف پردازنده خواهد شد اما به نظر می‌رسد ال‌جی برای این افزایش رزولوشن صفحه‌نمایش، طرح و برنامه‌هایی خاص دارد.
تاریخ مشاهده شده بر روی صفحه نمایش، نشان‌دهنده اولین روز ماه می است که ممکن است زمان درنظرگرفته شده برای معرفی این گوشی هوشمند باشد.  حال باید منتظر بمانیم تا G3 با کوله باری از جدیدترین تکنولوژی ها از راه برسد.

همراه وبگردی ٢٠:٣٠ باشید




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
moosa
۲۰:۴۰ ۲۹ فروردين ۱۳۹۳
۱۴۴۰ppi...wowwwwwwwwww
Iran (Islamic Republic of)
نادر
۱۲:۰۲ ۲۹ فروردين ۱۳۹۳
غافله؟ بابا آدم هر چی میگه که نمی نویسه
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۱۱:۳۳ ۲۹ فروردين ۱۳۹۳
خیلی عالیه
Iran (Islamic Republic of)
فرشاد
۱۱:۳۰ ۲۹ فروردين ۱۳۹۳
من g2 دارم صفحه نمایش فوق العاده ای داره حتما جی 3 انقلاب به پا میکنه....
-
سرونی
۱۰:۲۵ ۲۹ فروردين ۱۳۹۳
این چیه بابا به گرد پای جی ال ایکس خودمون هم نمیرسه
Iran (Islamic Republic of)
mos
۱۷:۱۲ ۲۸ فروردين ۱۳۹۳
وای واقعا بی نظیره!!
آخرین اخبار