حسن روشن در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

شوالیه عامل اصلی شرایط فعلی باشگاه استقلال است/ایمان موسوی با چه شرایطی وارد باشگاه استقلال شد؟!

پیشکسوت استقلال عامل اصلی شرایط فعلی استقلال را فتح ا.. زاده مدیر عامل این باشگاه می‌داند و اظهار داشت: ایمان موسوی برای حضور در استقلال پول پرداخت یا از باشگاه مبلغی دریافت کرده است.

 حسن روشن پیشکسوت تیم استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم استقلال تهران از 5 سال گذشته روند نزولی در پیش گرفته است، باشگاه استقلال تلاشی در خصوص تاسیس آکادمی انجام ندادند، 60 میلیارد تومان هزینه باشگاه شده است اما متاسفانه مسئولان تیم 500 میلیون تومان بودجه به تاسیس آکادمی حرفه‌ای باشگاه استقلال اختصاص ندادند.
 
 وی ادامه داد: تاسیس آکادمی، آینده فوتبال ملی و همچنین تیم‌های باشگاهی را تضمین می‌کند، متاسفانه مسئولان باشگاه استقلال با تصمیمات غلط و برنامه ریزی های نادرست بودجه ای را که باید صرف تاسیس آکادمی و کشف استعدادهای جدید می‌شد را برای جذب بازیکنان نامی و پولدار کردند و متاسفانه این چنین بازیکنان هم تاثیری در موفقیت باشگاه استقلال نداشتند، البته در مقطعی کوتاه شاهد موفقیت تیم استقلال بودیم اما موفقیت این تیم به صورت مقطعی بوده است و فراز و نشیب‌های بسیاری را طی سال های گذشته از این تیم شاهد بودیم.
 
 پیشکسوت استقلال افزود: تیم فولاد خوزستان در سه سال گذشته به لیگ دسته یک سقوط کرد که با خرید امتیاز تیم سپاهان نوین در رقابت‌های لیگ برتر به فعالیت خود ادامه داده است.
 
روشن ادامه داد: باشگاه فولاد خوزستان با برنامه ریزی های درست و منطقی و جوانگرایی در تیم، زمینه قهرمانی تیم فولاد خوزستان را فراهم کردند. برنامه ریزی‌های مسئولان باشگاه فولاد خوزستان منحصر به قهرمانی این تیم شده است.
 
 پیشکسوت استقلال افزود: باشگاه استقلال برای قهرمانی به دنبال جذب شوالیه و بازیکنان پولدار و نامی رفته است و بدون توجه به جوانان تیم را بستند.
 
 روشن ادامه داد: فتح اله زاده در شرایط بحرانی تیمش برای کسب نتیجه‌ی دلخواه و فرار از شرایط بحران، به امام زاده ها و اماکن مقدس مراجعه و بدنبال اجابت دعا بوده است، شرایط فعلی باشگاه استقلال به صورتی است که دیگر با حضور در اماکن مقدس مشکلات این باشگاه حل نمی شود، چرا که این تیم محلی برای حضور جوانان مستعد است. جوانان بسیاری برای حضور در این تیم لایق هستند، حق آنها حضور در این تیم است.

وی ادامه داد: خدا، اماکن ‌های مقدس و امامزاده‌ها همشه عدالت را برقرار می‌کنند. خوشبختانه افرادی که باید رسوا می‌شدند، رسوا شدند. از وزیر ورزشی درخواست می‌کنم که فتح اله زاده مدیرعامل باشگاه را برای یک سال دیگر در باشگاه استقلال حفظ کند تا وی پاسخگوی تصمیمات برنامه‌های خود باشد و فرد دیگری را در شرایط فعلی جایگزین فتح اله زاده نکنند.



روشن افزود: شوالیه (فتح اله زاده) به عنوان مدیر عامل، مسئول مشکلات فعلی باشگاه است. فتح اله زاده و قلعه نویی طبق سوابق گذشته هیچ گاه با یکدیگر رابطه صمیمانه و دوستانه نداشتند، چه اتفاقاتی در پشت پرده ها افتاده است که این دو فرد دو سال با یکدیگر همکاری می‌کنند.  گذشت زمان حقایق را روشن و برملا می‌کند.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: فتح اله زاده علاقه‌ی شدیدی به حضور در باشگاه استقلال و نشستن پشت میز مدیرعاملی این تیم دارد، از این رو با همه‌ی موانع و مشکلات همچنان در این باشگاه ماندگار است.

وی افزود: تیم استقلال تهران به دو سال زمان برای بازسازی نیاز دارد، با مدیریتی قوی و جذب بازیکنان جوان و با انگیزه می‌توانیم شاهد تیمی پرقدرت در رقابت‌های آتی لیگ برتر باشیم.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: بازیکنان بسیاری در این تیم حضور پیدا کردند، اماحضور بعضی از بازیکنان همچون ایمان موسوی در این تیم شبهه دارد! باید بررسی کرد که آیا ایمان موسوی برای حضور در تیم استقلال پول از باشگاه دریافت کرده است یا اینکه پول پرداخت کرده است؟ در حال بررسی این مسئله هستیم.

وی افزود: فتح اله زاده همه‌ی پل‌هایش را خراب کرده است. قلعه نویی باهوش و دانا است. قلعه نویی فریب فتح اله زاده را نمی خورد.

روشن ادامه داد: فتح اله زاده برای حفظ آبرو و حیثیت خود باید در باشگاه استقلال مانده و مسئولیت مشکلات باشگاه را قبول کند، از طرفی قلعه نویی نیز مربی حرفه‌ای و باتجربه و دارای کارنامه درخشانی در فوتبال است، قلعه نویی نیز همانند فتح اله زاده برای حیثیتش باید در تیم حضور و شرایط تیم را سامان بخشند.

روشن افزود: فتح اله زاده به عنوان مدیر عامل و قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم اگر به هواداران استقلال علاقمند هستند، باید از آنها معذرت خواهی کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: روشن ، حسن ، کسب ، دلخواه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار