امروز 4 اسفندماه؛

حمایت "بانک پاسارگاد" اتفاق خوبی برای فوتبال ایران است

مراسم امضای قرارداد حمایت گروه مالی پاسارگاد از تیم ملی فوتبال برای حضور قدرتمند در بازیهای جام جهانی 2014 برزیل و آسیایی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، مراسم عقد قرارداد شرکت فناپ، وابسته به بانک پاسارگاد با فدراسیون فوتبال برای حمایت از تیم ملی فوتبال ایران جهت حضور در جام جهانی 2014 برزیل با حضور وزیر ورزش و جوانان، ‌مدیر عامل و اعضای هیات مدیره بانک پاسارگاد، مدیر عامل بانک سپه، معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری، ‌معاون سازمان میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری، معاون وزیر نفت، ‌تعدای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای شهر تهران، رئیس فدراسیون فوتبال،‌ مربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان ،‌ برخی مربیان تیم های باشگاهی و گروهی از پیش کسوتان تیم ملی، شب گذشته در محل سالن اجلاس سران برگزار شد.

دراین مراسم علاوه بر عقد قرارداد حمایت مالی از تیم ملی فوتبال بین شرکت فناپ و فدراسیون فوتبال، مراسم رونمایی از تمبر یادبود ، تقدیر از بازیکنان با سابقه تیم ملی (حسن روشن،  گل محمدی و کلانی) و سفرای دو کشور برزیل و آرژانتین به همراه نمایش ویدئو کلیپ هایی از بازیهای مقدماتی تیم ملی برای حضور در جام جهانی 2014  و عکس دسته جمعی نیز گنجانیده شده بود.

در مراسم مذکور محمود گودرزی- وزیر ورزش و جوانان با تشکر از بانک پاسارگاد برای حمایت از تیم ملی  با استناد به یک پژوهش دانشگاهی، به نقش بازیهای گروهی به ویژه فوتبال در تقویت هویت ملی و اسلامی اشاره کرد و خواستار حمایت همه اقشار از تیم ملی شد.

در آغاز مراسم کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال با اعلام حق انحصاری فدراسیون برای استفاده از تیم ملی فوتبال خواستار مشارکت شرکت ها و آحاد مردم از سراسر کشور برای حمایت از تیم ملی در بازیهای جام جهانی 2014 شد .

در ادامه احمد وادی دار عضو هیات مدیره بانک پاسارگاد و نایب رئیس هیات مدیره شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان با اشاره به این که بانک پاسارگاد حمایت از تیم ملی فوتبال کشور را به عنوان یک وظیفه اجتماعی و نه یک کار بانکی و اقتصادی بر عهده گرفته است تاکید کرد، ابعاد فعالیت بانک پاسارگاد تنها به فعالیت های اقتصادی محدود نمی شود و این بانک مسئولیت های اجتماعی بسیاری را نیز بر عهده گرفته است.

وادی دار در ادامه با اعلام این که "کتاب مسئولیت های اجتماعی بانک پاسارگاد" به چاپ رسیده است به سرفصل برخی از این فعالیت ها در بخش های هنری ، ورزشی ، علمی ،‌ محیط زیستی اشاره کرد و گفت: به عنواتن یک موضوع خاص،‌گروه مالی پاسارگاد به عنوان یک مسئولیت اجتماعی و در بزنگاه ها به حمایت از ورزشکاران و قهرمانان کشور اقدام می نماید .

وی سپس به موضوع فعالیت های شرکت فناپ در حوزه ICT پرداخت و گفت: این شرکت هم اینک در بخش خدمات اطلاع رسانی پیشرفته و مبحث سازمان تعاملی یکپارچه با دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در حال همکاری است .

وادی دار در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد که رویکرد بانک پاسارگاد در حمایت از تیم ملی فوتبال نه اسپانسرینگ (‌حمایت مالی)‌بلکه اسپانسرشیپ (حمایت مشارکتی)است و از تمامی علاقمندان دعوت کرد تا برای حمایت از تیم ملی در بازیهای جام جهانی فوتبال برزیل و پس از آن در حمایت از تیم ملی همراه شوند.

عضو هیات مدیره بانک پاسارگاد افزود:‌برای ایجاد زمینه جهت حمایت اشخاص حقیقی و حقوقی از تیم ملی یک حساب سپرده کوتاه مدت در بانک پاسارگاد گشایش خواهد یافت تا علاقمندان با گشایش این حساب به نام خود،‌بتوانند بخشی از سود سپرده خود را برای حمایت از تیم ملی فوتبال کشور در بازیهای جام جهانی برزیل و سپس بازیهای آسیایی (‌تا آخر سال 93) هدیه نمایند.

کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان ایران دیگر سخنران مراسم بود . وی با یادآوری جایگاه فوتبال در جهان و استقبال قابل ملاحظه جهانیان از بازیهای 2014 برزیل و این که بیش از 45 درصد جمعیت جهان این بازیها را مشاهده خواهند کرد گفت: من از جانب فوتبال باید تبریک بگویم ،‌فوتبال ایران از  بانک پاسارگاد تشکر می کند .

سرمربی تیم ملی افزود:‌ امیدوار هستیم تا اقدام بانک پاسارگاد باعث شود تا دیگر حامیان نیز پا به میدان بگذارند و از فوتبال حمایت کنند. ما در فوتبال 11 بازیکن اصلی داریم و امیدواریم که باشگاهی با 11 حامی اصلی نیز برای تیم ملی تشکیل دهیم.

وی افزود: اتفاق خوبی برای فوتبال ایران افتاد چراکه فوتبال در همه دنیا صنعت است و باید در ایران هم فضا اینگونه شود.

مربی پرتقالی تیم ملی فوتبال ایران در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از جانب فوتبال به شما تبرک می گویم، شما هیچگاه افسوس سرمایه گذاری خود را نخواهید خوردو متضرر نخواهید شد.  
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار