فارسی نژاد:

رقابت احزاب در كشور از رويكردهاي تبليغي و تخريبي به برنامه محور تبديل شود

عضو شوراي مركزي حزب موتلفه اسلامي گفت: رقابت احزاب در كشور از رويكردهاي تبليغي و تخريبي بايد به رويكرد برنامه محور براي اداره بهينه كشور تبديل شود و اين همان چيزي است كه به نفع مردم و نظام خواهد بود.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "امیر فارسی نژاد" بااشاره به شعار اين اجلاس با عنوان عزم تشكيلاتي براي تحقق پيام رهبري معظم انقلاب اظهار داشت: امسال به ياري خداوند از اولين سند برنامه اداره كشور كه براي اولين بار است توسط يك حزب توليد مي‌شود پرده‌برداري خواهيم نمود.
 
رئيس مركز مطالعات و برنامه‌ريزي حزب موتلفه اسلامي افزود: بر اساس برنامه‌اي زمان‌بندي شده و با اتكا به نيروهاي توانمند تشكيلات دراستانها، نسخه درماني براي حل معضلات كنوني كشور خصوصاً در عرصه فرهنگ و اقتصاد ارائه خواهد شد و با بهره‌مندي از ظرفيت و توان بيش از پانصد كارشناس و نخبه در حوزه‌هاي مديريتي مختلف اين سند را تدوين خواهيم نمود.
 
فارسي نژاد در ادامه بیان داشت: مواضع تشكيلات در دو حوزه برنامه چگونگي اداره كشور و معرفي مديران كارآمد براي اداره كشور قرار دارد و امسال با اتكاي به اقدامات صورت گرفته و با عزم جدي ان‌شاءالله سند اين ادعا را براي خدمت به نظام ارائه خواهيم نمود.
 
وي افزود: به نظر من رقابت احزاب در كشور از رويكردهاي تبليغي و تخريبي بايد به رويكرد برنامه محور براي اداره بهينه كشور تبديل شود و اين همان چيزي است كه به نفع مردم و نظام خواهد بود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار