بي ان اسپرت شبکه زد دي اف را به شکايت تهديد کرد

با اعلام آمادگي شبکه تلويزيون زد دي اف(ZDF) آلمان براي پخش رايگان نيمه نهايي ليگ قهرماني اروپا، نهايي ليگ اروپا و حتي جام جهاني برزيل، بازار شبکه ورزشي «بي ان اسپرت » به شدت تهديد شده است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه  خبرنگاران، با اعلام آمادگي شبکه تلويزيون زد دي اف(ZDF) آلمان براي پخش رايگان نيمه نهايي ليگ قهرماني اروپا، نهايي ليگ اروپا و حتي جام جهاني برزيل، بازار شبکه ورزشي «بي ان اسپرت »(الجزيره سابق) به شدت تهديد شده است.

بي ان اسپرت شبکه زد دي اف را به شکايت تهديد کرد و از مديران اين شبکه خواست با رمز گذاري مانع از پخش عمومي اين بازيها شوند اما زد دي اف اين خواسته ها را رد کرد.

شبکه زد دي اف حق پخش بازيهاي نيمه نهايي ليگ قهرماني اروپا و ليگ اروپا را خريداري  و اعلام کرد اين بازيها را رايگان پخش مي کند ضمن اينکه اين شبکه با هدف مقابله با بي ان اسپورت، در پي خريداري حق پخش بازيهاي جام جهاني 2014 برزيل نيز هست.

زد دي اف اعلام کرد اين بازيها را از ماهواره هاي نايل ست و هاتبرد به صورت رايگان پخش مي کند.

عملي شدن اين تهديد مي تواند زيان هنگفتي را به شبکه قطري وارد کند ضمن اينکه راه را براي شبکه هاي ورزشي ديگر جهان باز مي کند تا از همان روزنه قانوني  اي که زد دي اف با استفاده از آن توانست در فيفا نفوذ کند، بهره بگيرند.

مدير زد دي اف اقدام همتايان خود در شبکه قطري  را شگفت انگيز خواند و گفت:« ما هم مثل آنان با پول حق پخش اين بازيها را خريده ايم با اين تفاوت که آنان تصميم گرفته اند با رمز گذاري مانع پخش عمومي اين بازيها از شبکه خود شوند اما ما نمي خواهيم رمز گذاري کنيم تا همه بتوانند از پخش رايگان اين بازيها بهره ببرند، همانگونه که ما در کار آنها مداخله نمي کنيم انتظار داريم آنان نيز در کار ما مداخله نکنند.»

وي به تمسخر خاطرنشان کرد:« چگونه است کشوري که حتي يک بار درجام جهاني حضور نداشت و جمعيتش از يک ميليون نفر بيشتر نيست در پي آن است تا حق پخش بازيها را به صورت انحصاري در اختيار بگيرد... فوتبال بازي فقراست، ما هم با فقرا هستيم هم با ثروتمندان، در نتيجه اين بازيها را براي همه به رايگان پخش مي کنيم.»

انتهای پیام/
برچسب ها: تلویزیون ، اسپرت ، قهرمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار