ابوالفضل قناعتی، عضو کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: براساس اعلام دولت مبنی بر افزایش قیمت حامل‌های انرژی تا پایان هفته افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی نیز از ابتدای هفته آینده اجرایی خواهد شد.

ابوالفضل قناعتی، عضو کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در خصوص آخرین مباحث مطرح شده درباره زمان اجرایی شدن افزایش کرایه حمل و نقل عمومی گفت: مصوبه شورا مبنی بر افزایش 25درصدی کرایه‌ها می‌بایست از اردیبهشت ماه اجرایی می‌شد که به درخواست دولت تا اعمال فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها متوقف شد.

عضو کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: براساس اعلام دولت مبنی بر افزایش قیمت حامل‌های انرژی تا پایان هفته  افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی نیز از ابتدای هفته آینده اجرایی خواهد شد.

وی افزود: افزایشی که دولت برای قیمت حامل‌های انرژی در نظر گرفته رقم بالایی نیست و افزایش 25درصدی کرایه‌ها پاسخگوی آن خواهد بود اما در خصوص مترو و اتوبوس و بویژه مترو به دلیل برق مصرفی بالای آن می‌بایست تسهیلاتی از سوی دولت برای آن درنظر گرفته شود.

قناعتی خاطرنشان کرد: با اجرایی شدن فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها و افزایش قیمت حامل‌های انرژی تا پایان این هفته افزایش نرخ کرایه‌ها از هفته آینده قابلیت اجرا خواهد داشت.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار