30 سال زندگی یک سعودی بین زباله‌ها + عکس

یک شهروند سعودی طی سه دهه گذشته غذا و لوازم مورد نیاز خود را از بین زباله‌ها و اشیاء دور ریختنی تأمین کرده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه العالم، روزنامه سعودی "الشرق" نوشت: یک شهروند 60 ساله به نام "مبارک الشراری" که در شهر طُرَیف در غرب استان "مرزهای شمالی " عربستان زندگی می کند ، به مدت 30 سال غذای خود را از میان زباله‌ها و غذاهای دورریز تهیه می‌کند، و لوازم مورد نیازش را نیز جمع آوری و در اطراف خانه اش نگه می‌دارد.




روزنامه الشرق به نقل از یکی از ساکنین شهر "طریف" نوشت : باید فیلمی از زندگی مبارک ساخته شود . مبارک صبح زود از خانه اش بیرون می‌آید و غذای خود را از میان زباله‌ها پیدا می‌کند و می‌خورد.

وی افزود: خانه مبارک که از شاخه وبرگ درخت خرما ساخته شده است، فاقد ابتدایی ترین امکانات مانند برق و تهویه می‌باشد . مبارک زن و فرزندی ندارد، و تنها زندگی می‌کند و افراد خیّر مواد غذایی به مبارک می‌دهند .

"جاسر الصقری" کارشناس روانشناسی نیز در این رابطه به روزنامه الشرق گفت: مسئولان وزارت امور اجتماعی عربستان باید به وظایف خود عمل و به امور او رسیدگی کنند، و زندگی آبرومندانه‌ای را برایش فراهم نمایند .




مسئولان روزنامه الشرق پیام‌هایی را به "هایل الرویلی" مسئول خدمات اجتماعی استان مرزهای شمالی عربستان درباره وضعیت مبارک "الشراوی" فرستاده اند ولی با گذشت چندین روز جوابی دریافت نکرده‌اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۱۷:۴۲ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
چشم وهابیون و شاهزادگان آل سعود روشن که اگزوز هواپیماهای شخصیشان مروارید نشان است .آنان که دلارهای نفتی را برای ویرانی سوریه بکار گرفتندکی فرصت رسیدگی بوضع مبارک الشراری را پیدا میکنند .
آخرین اخبار