مسابقات 2014 قهرمانی جهان تنیس روی میز؛

آغاز جدال یاران نوشاد عالمیان در جهان از فردا

رقابت‌های قهرمانی جهان 2014 تنیس روی میز از فردا 8 اردیبهشت در توکیو ژاپن آغاز می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،‌ رقابت‌های جام جهانی پینگ پنگ امسال به صورت تیمی خواهد بود و تیم‌های ملی کشورمان در دو بخش مردان و زنان به جدال رقیبان خود خواهند رفت.

در تیم مردان ایران، نوشاد عالمیان ونیما عالیمان، افشین نوروزی و پوریا عمرانی حضور دارند که مسئولیت سرمربیگری آن‌ها را احمد جعفری پور برعهده دارد.



این تیم طبق قرعه کشی مسابقات در گروه f قرار دارد که کشورهای هند، ایتالیا، آرژانتین، استرالیا و پاراگوئه در این گروه قرار دارند و رقبای ایران محسوب می‌شوند.

تیم بانوان ایران هم با ترکیب ندا شهسواری، محبوبه عمرانی، مریم صامت و منصوره رضایی در مسابقات قهرمانی جهان شرکت می‌کنند ومسئولیت هدایت آن‌ها را سیما لیموچی برعهده دارد.

تیم بانوان ایران درگروه k این مسابقات با تیم‌های استونی، اکوادور، سریلانکا، لتونی و الجزایر هم‌گروه است.

براساس این گزارش، تیم مردان ایران در دسته دوم جهانی حضور دارند که در پایان رقابت دو تیم به دسته یک صعود خواهند کرد تا در سال 2016 با تیم‌های حاضر در دسته یک رقابت کنند.



ایران در صورت کسب مقام اول گروه به جمع 8 تیم نهایی دسته دو صعود می‌کند که برای صعود به دسته یک جهانی به دو پیروزی احتیاج خواهد داشت.

تیم ملی کشورمان در صورت کسب مقام دومی درگروه باید با تیم سوم یکی دیگر از گروه‌های مقدماتی به مبارزه پرداخته و در صورت پیروزی براین رقیب به جمع 8 تیم نهایی دسته دو صعود کرده وباید دو پیروزی کسب کند تا بتواند به دسته یک راه یابد.

دراین گزارش آمده است، مردان تنیس روی میز ایران در صورت کسب مقام سومی درگروه خود با زهم راه برای صعود به دست یک خواهند داشت.

آن‌ها دراین صورت باید با تیم دوم یکی از گروه های مقدماتی به رقابت بپردازند ودر صورت پیروزی به جمع 8 تیم برتر دسته دو راه می یابند که باید برای صعود به دست یک تلاش کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تنیس روی میز ، زنان ، مردان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار