"ارتش‌های فرازمینی" وارد بازار گیم می‌شود

بازی رایانه‌ای ارتش‌های فرازمینی از تولیدات بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای است که مرحله تولید را سپری و در مرحله آزمایش نهایی قرار دارد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای،"آریا اسرافیلیان" مدیر پروژه بازی رایانه ای ارتش های فرازمینی گفت: کار تولید بازی به پایان رسیده و در مرحله تست نهایی و آماده سازی برای دوبله قرار دارد.
وی ادامه داد: برای دوبله بازی رایانه ای ارتش های فرازمینی از دوبلرهای مطرح کشور استفاده می شود.
مدیر عامل  شرکت راسپینا افزود: سازندگان این اثر  در انتظار اعلام ناشر برای عرضه در بازار گیم هستند.

اسرافیلیان توضیح داد: در صورت طولانی شدن همکاری ناشر برای عرضه به بازار، از زمان به دست آمده برای بهبود روند تولید بازی استفاده می شود.

وی افزود: بازی ارتش های فرازمینی  نخستین  محصول شرکت راسپیناست  که روانه بازار می‌شود و انتظار می رود دست اندرکاران در زمینه پخش ، تیم تولیدکننده  بازی را مورد حمایت قرار دهند.

مدیر شرکت راسپینا  گفت:در این بازی تلاش شده تا تمامی استانداردهای بازی های برتر این سبک رعایت شده و محیط هایی بدیع و جذاب در کنار گیم پلی روان و سریع همراه با روند داستانی درگیر کننده عواملی باشند تا "ارتش فرازمینی" را فراتر از یک بازی مستقل ایرانی مطرح کند.

بازی رایانه‌ای «ارتش فرازمینی» که باحمایت بنیاد ملی بازی های رایانه ای تولید شده دارای سبک تیر اندازی اول شخص بوده و روایتگر جوانمردی های نیروهای ایرانی در سالهای دورآینده با فضایی نو و متفاوت است.

این بازی ایرانی موفقیت هایی را در داخل  و در عرصه جهانی کسب کرده که از آن  جمله می توان به کسب مقام چهارم در رای گیری حضور10 بازی برتر مستقل جهان در نمایشگاه E32013 و نمایش قدرت صنعت بازی سازی ایران در بزرگترین نمایشگاه بازی در دنیا، شرکت در نمایشگاه (GamesCom) گیمز کام آلمان، کسب جواز Greenlight گرین لایت از بزرگترین شبکه پخش بازیهای جهان (Steam) و به عنوان اولین بازی ایرانی مفتخر به دریافت این جوایز، اشاره کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: ارتش فرازمینی ، گیم ، مجوز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.