آقامحمدی در گفتکو با باشگاه خبرنگاران:

غرب با حمایت از انتخابات سوریه، صداقت خود در حمایت از دموکراسی را ثابت کند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری در سوریه را عنصر اساسی در بازگشت آرامش و امنیت در این کشور خواند و گفت: غرب با حمایت از انتخابات سوریه، صداقت خود در حمایت از دموکراسی را ثابت کند.

ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم خرم‌آباد و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، درباره برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سوریه اظهار داشت: آنچه که تعیین‌کننده سرنوشت و آینده کشور سوریه خواهد بود، خواست و اراده مردم این کشور است.
 
وی افزود: دنیای استکبار و مرتجعین عرب و بعضی از همسایگان سوریه در چند سال گذشته بارها سعی کردند حق حاکمیت را از ملت سوریه گرفته و حاکم دست‌نشانده هماهنگ با سیاست‌های رژیم صهیونیستی را آنجا مستقر کنند، اما موفق نشدند.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی ادامه داد: اگر دنیای استکبار در حمایت از بحث دموکراسی صداقت داشته باشد، بایستی از برگزاری انتخابات در کشور سوریه حمایت کند چراکه برگزاری انتخابات در این کشور نقش اساسی و اصلی را در بازگشت آرامش و امنیت به این کشور آشوب‌زده خواهد داشت.

چندی پیش "بشار اسد" با ثبت‌نام در رقابت‌های انتخاباتی ریاست جمهوری، رسما نامزدی خود را اعلام کرد، تاکنون به جز بشار اسد، شش نفر دیگر نامزدی خود را اعلام کرده‌اند. "ماهر عبدالحفیظ حجاز" نماینده پارلمان، "حسان عبدالله النوری"، "سوسن الحداد"، "سمیر احمد معلا"، "محمد فراس یاسین رجوح" و "عبد السلام یوسف سلامة"، مدارک خود را طی پنج روز گذشته تحویل دادگاه قانون اساسی سوریه دادند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار