به مناسبت سالگرد عروج سردار شهید وزوایی؛

نرم‌افزار دانشجویان شهید تسخیرکننده لانه جاسوسی آمریکا رونمایی شد

نرم افزار دانشجویان شهید پیرو خط امام توسط دانشجوی بسیجی بوشهری به مناسبت عروج سردار شهید وزوایی، از دانشجویان پیرو خط امام طراحی و رونمایی شد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی؛ به مناسبت شهادت سردار اسلام، شهید وزوایی، از دانشجویان پیرو خط امام نرم افزار "شهدای پیرو خط امام" را طراحی شد که ویژه سیستم عامل آندروید است.
 
محمد فخرایی طراح این نرم افزار گفت: هدف ما از طراحی این نرم افزار این است که نشان دهیم تا پای جان بر سر آرمان‌ها و اعتقادات خود هستیم.
 
وی در تشریح این نرم‌افزار گفت: نرم افزار فوق شامل متن (زندگی نامه، وصیت نامه،دست نوشته‌های شهید،خاطرات) و تصاویر است و اطلاعات آن از سایت تسخیر به نشانی revolution.shirazu.ac.ir گرفته شده است. این سایت زیر نظر یکی از دانشجویان پیرو خط امام که در حال حاضر از  استاد دانشگاه شیراز است، مدیریت می‌شود.
 
فخرایی گفت: مرحله اول پروژه پیدا کردن منبع معتبر، و دریافت اطلاعات بود، ما اطلاعات را از سایت ذکر شده دریافت کردیم و شروع به اصلاح و دسته بندی محتوا  نمودیم. تقریبا دوهفته به طول انجامید. سپس شروع به طراحی ظاهر نرم افزار و کد نویسی آن، این قسمت هم بیش از دو هفته به طول انجامید.

طراح نرم‌افزار شهدای پیرو خط امام در پایان گفت: امیدواریم روح امام خمینی(ره) و شهدای اسلام با ساخت این نرم افزار شاد بشود و دعای خیری برای ما بفرمایند.
 
گفتنی است،‌ بر روی پوستر  دانلود نرم افزار، بخشی از وصیتنامه شهید کوروش باباپور اینچنین آمده است:  "ما فقط نمی‌خواهیم قدس و کربلا را آزاد کنیم، بلکه می‌خواهیم کاخ سفید را به حسینیه تبدیل کنیم"

نرم افزار را می توانید از آدرس زیر دانلود نمایید.    flash-persian.ir
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار