شماره 55؛

بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزار‌ها در هفته‌ای که گذشت + دانلود ۱۳۹۳/۰۲/۱۹

از این بسته می‌توانيد بهترين و کاربردی‌ترین نرم‌افزارهای اين هفته دريچه را دانلود کنيد؛ نرم افزارهایی که به انتخاب شما کاربران محترم جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی جمعه‌ها شما را با بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها آشنا می‌کند. نرم افزارهای کاربردی برای گوشی‌های همراه سیستم عامل اندروید و IOS گرفته تا رایانه که در هفته گذشته جزو پرکلیک‌ترین‌های صفحه دریچه در یک هفته گذشته بود.




JetAudio برای رایانه و اندروید؛

تمام امورات پخش فایل‌های صوتی و تصويری را به اين نرم افزار بسپاريد + دانلود

نرم افزار رایانه‌ای JetAudio یک ابزار جامع چندرسانه‌ای است که علاوه بر پخش موزیک و فایل‌های ویدیویی قابلیت رایت CD، ضبط کردن، تبدیل فایل‌های مختلف به یکدیگر را داراست. همچنین امکان ایجاد یک رادیو اینترنتی با کمک نرم افزار جانبی JetCast فراهم خواهد شد. با jetAudio هر آنچه که از یک پلیر انتظار دارید را برای شما فراهم می‌کند. ضبط فایل‌های صوتی آنالوگ، قابلیت Sound۲Vision، افکت‌های صوتی گوناگون مانند Wide, Reverb, X-bass خروجی صدای چندکاناله، پشتیبانی از ۹۹ درصد فرمت‌ها و... از قابلیت‌های کلیدی این نسخه از نرم افزار است.



افزونه‌ای برای Microsoft Word؛

با ویراستیار دیگر غلط نمی‌نویسید + دانلود

نرم‌افزار ویراستیار افزونه‌ای برای مایکروسافت وُرد (Microsoft Word) است که قابلیت‌های متعددی را برای کاربران فارسی زبان فراهم می‌کند. نرم‌افزار ویراستیار امکان پشتیبانی از نسخه‌های متفاوت مایکروسافت وُرد و ویندوز را دارا است. از قابلیت‌های ویراستار می‌توان به غلطیاب املایی، اصلاح نویسه‌های متن، اصلاح نشانه‌گذاری، تبدیل تقویم و تاریخ، تبدیل پینگلیش، پیش پردازش املایی متن، تبدیل اعداد و... اشاره کرد.

 

 
بهینه سازی ریجستری؛

سرعت رایانه خود را چند برابر کنید + دانلود نرم افزار

یکی از خواسته های تمامی افراد از رایانه خود، سرعت بالای در انجام کارها است. اصلی ترین و موثرترین قسمت بر روی سرعت ویندوز، بخش ریجستری آن است که مانند قلب در بدن انسان عمل می کند و بازدهی ویندوز و رایانه به آن بستگی دارد. این برنامه Auslogics Registry Defrag با بر طرف کردن خطاهای ریجستری و بهینه سازی بخش هایی چون: start menu، دیوار آتش، برنامه ها و بازی ها نصب شده، تاریخچه ویندوز و ... سبب افزایش کارایی ریجستری می شود.
 
 

 
 
iOS

با موبایل خود بر فراز کهکشان ها بازی کنید + دانلود

شما با یک بازی در سبک بازی های استراتژیک یعنی Ascendancyروبرو هستید. اکنون این بازی عجیب و جالب برای سیستم عامل آی او اس عرضه شده است. یعنی شما در این بازی می توانید مدیریت کهکشان و یک شهر فضایی را برعهده بگیرید و وظیفه دارید تا سیاره های مختلف را کنترل کنید.

 

 
برای ios؛

ایجاد رمزهای عبور قدرتمند و ایمن با Parolium + دانلود نرم افزار

ارزش و قدرت رمز های عبور به طولانی بودن آن ها نیست، بلکه ارزش آن ها به الگوریتم استفاده شده برای رمزگذاری است، این برنامه Parolium با محیط کاربری ساده و ظاهر زیبا خود به شما کمک می کند تا رمزهای عبور قدرتمند تعیین کنید. از ویژگی های اصلی نرم افزار می توان به مواردی چون: رمز گذاری با استفاده از الگوریتم AES256، ایجاد دو رمز عبور در عرض یک ثانیه، هماهنگ سازی داده ها با یکی سرورهای ابری (البته می توان این گزینه را غیر فعال کرد) و ... اشاره کرد.
 
 
 

 
برای اندرویدی‌ها؛

اشتراک گذاری لحظات شیرین زندگی در شبکه‌های اجتماعی ایرانی + دانلود

دیالوگ برنامه‌ای رایگان با قابلیت ارسال پیام متنی، صدا و عکس می‌باشد که امکان به اشتراک گذاری متن‌ها را به همراه عکس‌های گالری فراهم می‌کند. این برنامه امکان به اشتراک گذاری موفعیت مکانی را برای شما فراهم می‌کند و شما می‌توانید موقعیت مکانی خود و دوستانتان را بر روی نقشه ببینید. دیالوگ داری محیط کاملا فارسی بوده و از زبان‌های انگلیسی و عربی نیز پشتیبانی می‌کند.



ویژه اندرویدی ها؛

گوشی خود را به دفتر نقاشی تبدیل کنید + دانلود نرم افزار

دفتر نقاشی من یک نرم افزار فارسی ویژه علاقه مندان به نقاشی است، که می توانید در هر لحظه با تلفن همراه آثار دلخواه خود را خلق کنید. شاید این سوال برایتان پیش آید که برنامه با نرم افزارهای مشابه خارجی چه فرقی دارد، نرم افزار معرفی شده دارای رابط و محیط کاربری فارسی است، که این ویژگی به کاربر کمک می کند، به آسانی از ابزارهای برنامه بهره ببرد. در ضمن این نرم افزار به دلیل دارا بودن محیط فارسی می تواند کار کودکان را برای نقاشی کشیدن و استفاده از ابزارها آسان کند.
 
 


برای اندروید؛

از آخرین وضعیت آلودگی هوای تهران باخبر شوید + دانلود نرم افزار

تهران به عنوان یکی از شهرهای بزرگ دنیا و با جمعیت میلیونی خود، همواره با مشکل آلودگی هوا دست و پنجه نرم می‌کند. میزان آلودگی هوای تهران در بیش از نیمی از روزهای سال ناسالم است، آگاهی از میزان لحظه‌ای آلودگی هوا و تاثیر آن بر سلامتی شما شاید محرکی باشد برای کمک به کاهش آلاینده‌ها، تغییر در نحوه زندگی و اهمیت بیشتر به سلامتی خود.

با اپلیکیشن هوای تهران می‌توانید به صورت لحظه‌ای از آخرین وضعیت آلودگی هوا و میزان غلظت آلاینده‌های مختلف خبردار شوید. همچنین می‌توانید نمودارهای هفتگی و ماهیانه از کیفیت هوای تهران را مشاهده کنید.

 


قفل گذاری برنامه ها و بازی های نصب شده بر روی رایانه + دانلود نرم افزار

بیشتر نرم افزارهایی که برای رمزگذاری و تامین امنیت در دریچه معرفی شده اند، برای مراقبت از فایل ها بوده اند، اما این نرم افزار GiliSoft Exe Lock ویژه مراقب و قفل گذاری بر روی برنامه ها و بازی های نصب شده بر روی رایانه است. استفاده از این نرم افزار می تواند گزینه ای مناسب برای مراقبت از کودکان در هنگام کار با رایانه باشد، برای مثال می توانید برنامه ها و بازی هایی که مد نظرتان است را قفل کنید، تا دیگر به آن ها دسترسی نداشته باشند یا اگر دوست ندارید کودکانتان به اینترنت دسترسی داشته باشد، می توانید مرورگرهای موجود در رایانه را قفل کنید. پس از قفل گذاری برنامه های مورد نظر، باید برای اجرا آن ها وارد محیط نرم افزار شوید.
 


 
تست و نمایش اطلاعات سخت افزار رایانه؛

با این نرم افزار قطعات سیستم خود را تست کنید + دانلود

با استفاده از نرم افزار Performance Test شما به راحتی می‌توانید سرعت قطعات سخت افزاری سیستم خود را مورد سنجش قرار داده و میزان قدرت آن‌ها را آنالیز کنید. این نرم افزار قطعات شما را با 28 آزمایش مختلف مورد بررسی و تحلیل خود قرار می‌دهد و در نهایت نتیجه را به صورت فایل متنی در قالب فرمت‌هایی همچون  ASCII و HTML در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر قصد تست مادربورد، کارت گرافیک، آزمایش حافظه رم، هارددیسک و دیسک خوان‌های نوری را دارید حتما توصیه می‌کنیم از نرم افزار Performance Test استفاده کنید.
 


برای ios؛

تصاویر خود را با مداد رنگی، رنگ کنید + دانلود

یکی از شیرین ترین و موثرترین کارها در زیبایی نقاسی رنگ زدن آن است، که چهره واقعی تصویر را نشان می دهد، این نرم افزار Art of Sketch Pro در ابتدا تصویر مورد نظر شما را به صورت نقاشی و بدون رنگ تبدیل می کند، سپس الگویی بی رنگ و نقاشی را در اختیار شما قرار می دهد تا با سلیقه ی خود اقدام به رنگ آمیزی تصویر مورد نظر کنید. کار با برنامه معرفی شده بسیار آسان است و شما می توانید با انتخاب اندازه قلمو و رنگ قلم کار خود را شروع کنید.
 


اسکرین سیور سه بعدی برای رایانه شما + دانلود

Watermill 3D Screensaver یک اسکرین سیور جالب با محیطی آرام و دلنشین است که تصاویر کلبه‌ای را در دل جنگل را به صورت سه بعدی به تصویر می‌کشد. گرافیک فوق العاده آن به همراه صدای دلنشین دریاچه، پرندگان، قطرات آب و ترکیب بندی رنگ‌ها زیبایی این اسکرین سیور را دو چندان می‌کند. از نکات ویژه این برنامه می‌توان به نشان دادن این محیط از زوایای کاملا متفاوت اشاره کرد، این قابلیت باعث می‌شود که میحط کاربری شما تکراری نباشد. با Watermill 3D Screensaver طبیعت شگفت انگیز را به رایانه‌تان بیاورید و برای چند دقیقه‌ای استراحت، نظاره‌گر این تصاویر باشید تا آرمشی برای ذهن و فکرتان ببخشید.


 

از هک شدن رایانه تان جلوگیری کنید + دانلود نرم افزار

این نرم افزار UnHackMe یک برنامه قدرتمند جهت محافظت و جلوگیری از ورود افراد غیر مجاز به رایانه است، یعنی می توانید با استفاده از این نرم افزار از نفوذ هکرها به رایانه خود جلوگیری کنید. برای ارتقا امنیت رایانه خود کافی است نرم افزار را بر روی رایانه خود نصب کنید تا برنامه فعالیت ها و نرم افزارهای موجود در رایانه شما را از لحاظ ضریب امنیت و صحت کارکرد بررسی کند. در صورتی که در رایانه شما فایل یا نرم افزار مخربی وجود داشته باشد برنامه به صورت اتوماتیک آن ها را حذف می کند. توجه داشته باشید که با استفاده از این نرم افزار و یک آنتی ویروس قدرتمند می توانید سیستم خود را از دسترس هکرها دور نگه دارید.
 

 







گردآوری از: سالار واعظی

 • دریچه فناوری اطلاعات مجله خبری

 
 • همراه وبگردی ٢٠:٣٠ باشید
 

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نگارییییی
۱۷:۱۸ ۲۰ مهر ۱۳۹۳
من تازه دیدم سایتتون عالیه باریک الله
Iran (Islamic Republic of)
بابک
۱۲:۵۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۱:۱۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
تورو خدا باز هم بازی و برنامه واسه جاوا بذارید
Iran (Islamic Republic of)
shayan
۱۰:۳۷ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
تشکر از زحمات شما واقعا عالی بود مرسی ممنونم
آخرین اخبار