طی نامه‌ 15 نماینده صورت گرفت

تقاضا از رئیس‌جمهور برای انتشار اسامی بدهکاران درشت بانکی

15 نفر از نمایندگان در نامه‌ای از رئیس جمهور خواستار انتشار اسامی بدهکاران بزرگ بانکی شدند.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران، 15 نفر از نمایندگان در نامه‌ای به حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر  حسن روحانی رئیس جمهوری خواستار انتشار اسامی بدهکاران کلان بانکی شدند.
 
در این نامه که به امضای 15 تن از نمایندگان مجلس همچون الیاس نادران، احمد توکلی، احمدی، تاجگردون، رحیم زارع، حسین‌زاده ، حسن نژاد، جعفر قادری، غلامرضا مصباحی مقدم، محمدرضا پورابراهیمی،‌ رجایی باغ سیاهی و هادی قوامی رسیده آمده است.
 
جناب آقای دکتر روحانی
 
رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران
 
با سلام و تهیت
 
احتراما چنانچه استحضار دارید مطالبات معوق بانک‌ها باعث شده تا قدرت وام‌دهی و تحرک این موسسات را تحت الشعاع قرار داده و امکان تأمین سرمایه ثابت و درگردش واحدهای تولیدی نیمه تمام و به بهره برداری رسیده را با مشکل مواجه نمایند این مشکلی تاحدی نمود پیدا کرده که براساس نظرسنجی‌ها در صدر مشکلات واحدهای تولیدی قرار دارد.

در طول ساله‌های گذشته اقدامات خود بانک‌ها، بانک مرکزی، قوه قضاییه و ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی برای وصول این مطالبات ره به جایی نبرده و فرصت‌های فراهم شده توسط مجلس شورای اسلامی برای استمهال بازپرداخت بدهی اشخاص حقیقی و حقوقی و رهاوردی نداشته است. به نظر می‌رسد که یکی از راه‌های وصول سریع‌تر این مطالبات استفاده از اهرم افکار عمومی خصوصا برای بدهکاران عمده سیستم بانکی است.
 
از آنجا که این اقدام باعث می‌شود تا تعارفات و رودروایستی‌ها کم اثر و گامی عملی برای وصول مطالبات باشد، انتظار دارد دستور فرمایید لااقل فهرست بدهکاران بالای 50 میلیارد تومان که بدهی معوق دارند را برای اطلاع عموم منتشر نمایند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۳:۱۸ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
خسته شدیم ازبس گفتند مفاسد اقتصادی تورا خدا یک بار هم شده اسامی رابگویید تا ملت فهیم ایران چهره ی پلید آنهارا بشناسند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
ای خدا یعنی میشه اسم اینا رو بگن من خودم 100میلیون وام برداشتم برای ساخت گلخانه اما شکست خوردم و تمام زندگیم رفت ونتونستم وام را برگردانم و کار به اجرا وثیقه کشید
Iran (Islamic Republic of)
ح ف
۲۳:۰۱ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
معلمي نا خواسته دست روي بچه اي دراز كرد آبرو و حيثيتش را بردند و تمام سايتها و روزنامه ها اسمش رو منتشر كردند مصاحبه كردند و ... اما براي مفسدان اقتصادي چي؟ فقط ميگن (ب ز )_(د م) _ و ...
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۲۲:۲۸ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
باسلام
هر رئیس جمهوری آمد قول داد اسامی بدهکاران افشاء کند ولی هیچکس نگفت که اینها کسانی هستند که بدهکارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
از احمدی نژاد بخوان اون لیست تو جیبشو در بیاره!
آخرین اخبار