انبارلویی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

آقای یونسی چگونه اطلاع نداشتید که اظهاراتتان با نص صریح امام خمینی (ره) مغایرت دارد؟

مسئول سیاسی حزب موتلفه اسلامی در واکنش به اظهارات "یونسی" خطاب به وی، گفت: شما مدتی از مقامات بلندپایه جمهوری اسلامی بودید، چگونه از مغایرت اظهاراتتان با نص صریح امام(ره) اطلاع نداشتید؟

"محمدکاظم انبارلویی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در واکنش به اظهارات "علی یونسی" درباره تعویض آرم هلال احمر به شیر و خورشید پهلوی اظهار داشت: اظهارنظر وی با نص صریح بیانات "بنیان‌گذار جمهوری اسلامی" مغایرت دارد.
 
وی ادامه داد: یونسی یا از این کار مطلع بودند که بایستی از این قضیه تاسف خورد یا اطلاعی نداشتند، که باید گفت: شما مدتی از مقامات بلندپایه جمهوری اسلامی بودید، چگونه اطلاع نداشتید؟
 
مسئول سیاسی حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: حال که یونسی اطلاع پیدا کرده که صحبتش با بیانات "امام خمینی(ره)" مغایرت دارد، بایستی از مقام تصحیح برآید و بایستی منتظر ماند و دید اظهارات خود را تصحیح کند.
 
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: یونسی مشاور رئیس‌جمهور است و اگر بخواهد مشورت‌هایی را از این دست به دکتر روحانی دهد، رئیس‌جمهور باید از ادامه همکاری با چنین مشاوری تجدید نظر کند.
 
گفتنی است؛ حجت‌الاسلام علی یونسی دستیار ارشد رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی، در کنفرانسی خبری پیشنهاد کرد که نماد شیر و خورشید جایگزین نماد کنونی هلال احمر شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار