مسابقات والیبال جام باشگاه‌های جهان؛

کارخانه: عدم هماهنگی متین باخت را مقابل برزیل طبیعی کرد

تیم والیبال متین ورامین در نخستین بازی خود از سوری مسابقات والیبال جام باشگاه‌های جهان سه بر صفر مقابل نماینده برزیل مغلوب شد.

مصطفی کارخانه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تیم والیبال متین دراین دوره از مسابقات باشگاه‌های جهان بدون استفاده از بازیکنان اصلی خود حاضر شد.

مربی بین المللی والیبال تصریح کرد: تیم متین در این مسابقات با بازیکنان جدید خود شرکت کرد و به دلیل نداشتن هماهنگی لازم در اجرای کارگروهی مقابل تیم برزیل که سابقه قهرمانی جهان و المپیک را دارد شکست خورد.

مربی بین‌المللی والیبال کشورمان در ادامه یادآورشد: برزیل تیم پرآوزه و صاحب نامی است بازی مقابل آن‌ها کار سختی است این امر در حالی است که ورامینی‌ها از بردن بسیاری از مهره‌های کلیدی خود محروم بودند. همچنین سطح کیفی این رقابت به هیچ عنوان با سطح فنی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا فرق می‌کند.

کارخانه گفت: با شرایط نامساعدی که متین برای حضور درمسابقات جام باشگاه‌های جهان داشته باخت این تیم مقابل نماینده برزیل طبیعی بود نباید از تیمی که والیبالیست‌هایش فقط 10 روز درکنار هم تمرین کرده‌اند توقع بازی ونتیجه بهتری داشت.

وی اظهار داشت: تیم متین در رقابت‌ها جهانی از داشتن بازیکنانی مثل نیکو لوف، موسوی، معروف میرزا جانپور  و شهرام محمودی محروم است این تیم، با این پتانسیل‌ها توانست قهرمانی در لیگ ایران و قاره آسیا را کسب کند البته این صحبت‌ها به منزله ‌نادیده گرفتن قدرت بازیکنان جدید تیم متین نیست بلکه آن‌ها هم جزء ستارگان والیبال ایران هستند ولی هماهنگی لازم را ندارند به طور قطع آن‌ها در بازی‌های بعدی عملکرد بهتری را خواهند داشت، چون حضور بازیکنان در کنار هم در یک دیدار رسمی باعث ایجاد هماهنگی بیشتر میان آن‌ها می‌شود.

وی بازی مقابل روسیه را هم یک دیدار سخت عنوان کرد و افزود: به احتمال زیاد در بازی با روسیه هم شرایط مانند دیدار متین ایران ونماینده برزیل خواهد بود. روسیه تیم بزرگ و با ریشه‌ای است. بازی مقابل پرافتخارترین و قدمت‌دارترین تیم والیبال تیم متین بتوانند در این دیدار عملکرد خوبی داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار