جانبازان نابینا در نمایشگاه کتاب تهران حضور یافتند

جانبازان نابینای مرکز بصیر امروز چهارشنبه 17 اردیبهشت ماه در نمایشگاه کتاب بین‌المللی کتاب تهران حضور یافتند و با بخش‌های مختلف نمایشگاه آشنا شدند.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، 10 جانباز نابینای مرکز بصیر با حضور در نمایشگاه کتاب تهران با «سیدعباس صالحی» معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس نمایشگاه دیدار کردند.

صالحی در این دیدار خطاب به جانبازان گفت: باعث افتخار ماست که در این دوره از نمایشگاه میزبان جانبازان سرافراز کشور هستیم، زیرا هر اتفاقی که در حوزه فرهنگ و سایر حوزه‌ها در کشور روی می‌دهد، مدیون شما عزیزان است.

وی افزود: اگر شما نبودید، امروز آنچه در اختیار ماست وجود نداشت و کشور و ملت در چنین شرایطی به سر نمی‌برد. این نمایشگاه متعلق به شماست و ما فقط امانتدار آن هستیم.

رئیس بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در پاسخ به سؤال یکی از جانبازان درباره شیوه‌های اطلاع‌رسانی نمایشگاه گفت: امسال برای جلوگیری از سردرگمی مخاطبان، شیوه‌های متفاوت برای اطلاع‌رسانی استفاده شد که از میان آنها می‌توان به توزیع نقشه‌های کاغذی، اطلاع‌رسانی رایانه‌ای و ارائه نرم‌افزار آفلاین نقشه نمایشگاه اشاره کرد.

پس از این دیدار، جانبازان مرکز بصیر با حضور در بخش‌های مختلف نمایشگاه، با روند برگزاری این رویداد فرهنگی آشنا شدند.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، از 10 تا 20 اردیبهشت در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برپاست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار