مدیر تیم‌های ملی دوچرخه سواری کشورمان گفت:حضور 3 ماه دوچرخه سواران در اردوهای تیم ملی باعث پیشرفتشان در لیگ شد.

مصطفی چایچی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: از روز چهارشنبه و پنج شنبه نفرات انتخاب شده در اردوی تیم ملی که در مجموعه پیست ورزشگاه آزادی است حضور پیدا کردند.

وی درخصوص نحوه انتخاب نفرات برای این اردوها گفت: تایم گیری‌هایی که در اردوهای قبلی انجام شده بود و سطح کیفی دوچرخه سواران در لیگ امسال تاثیر زیادی در انتخاباتشان برای این اردو داشت.

وی درخصوص سطح کیفی دوچرخه سواران در لیگ امسال گفت: سطح فنی دوچرخه سواران همان گونه که پیش بینی کرده بودیم بسیار بالاتر رفته بود زیرا آن‌ها از اسفندماه در اردو حضور داشتند و تمرینات مستمری را پیگیری کرده بودند و وضعیتشان بسیار خوب بود.

چایچی در پاسخ به اینکه نفرات پاسخ به اینکه نفرات اصلی که اعزام خواهند شد انتخاب شده‌اند یا خیر اظهار کرد: هنوز تعداد نفرات اعزامی‌ها مشخص نشده‌اند زیرا بعضی از رشته‌ها تایمی هستند و تا آخرین روز اردو باید صبر کنیم ودر رشته‌های دیگر هم باید با توجه به سیاست‌های وزارت ورزش عمل کنیم و دوچرخه سوارانی را انتخاب کنیم که شانس مدال آوری را برای کشورمان داشته باشند.

وی افزود:این اردوتا روز سه‌شنبه است و سه شنبه اولین گروه ما برای مسابقات آسیایی اعزام خواهند شد واعزام گروه دوم نیز روز چهارسنبه است.

انتهای پیام/

برچسب ها: چایچی ، دوچرخه سواری ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار