افاضلی: هنوز با نفتی‌ها وارد مذاکره نشده‌ام

مسئولان باشگاه نفت تهران درباره پیوستن من به این باشگاه با من صحبتی نکرده‌اند و رفتنم به آن‌جا هنوز مشخص نیست.

هومن افاضلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مسئولان باشگاه نفت تهران مذاکره‌ای برای سرمربیگری تیمشان با من نداشتند.

افاضلی در مورد وضعیتش در تیم ملی امید گفت: من تمام کارهایم را انجام دادم و تحویل وینگادا دادم اما هنوز به عنوان یک عضو فنی از لحاظ فکری به وینگادا کمک می‌کنم.

سرمربی سابق تیم ملی امید گفت: مشکل تیم ملی امید کارهای اجرایی است و ربطی به سرمربی ندارد. عدم همکاری باشگاه با تیم ملی امید هم جزو مشکلات دیگر این تیم است و مشکل دیگر تیم ملی امید مربوط به خدمت سربازی بازیکنان آن است که بعضی از آنان مشکل خروج پیدا می‌کنند.

وی در ادامه افزود: در سال 88 هنگامی که سرمربی تیم ملی امید بودم به خاطر مشکل خدمت سربازی‌ای که 4 بازیکن داشتند نتوانستم آن‌ها را به بازی با قرقیزستان ببرم.

وی تصریح کرد: همیشه این مشکلات درتیم ملی امید بوده و اگر این مشکلات حل نشود تیم ملی امید با مشکلات بیشتری روبه روی می‌شود و مسائل فنی نیز تحت تأثیر این مشکلات قرار میگیرد.

افاضلی درباره وینگادا که‌آیا می‌تواند به المپیک راه پیدا کند یا خیر نیز بیان کرد: وینگادا مربی کارنامه داری است و دانش خوبی در فوتبال دارد و از زمانی که به تیم پیوسته خود را علاقه مند و پیگیر کارهای فوتبال نشان داده و من وفدراسیون نیز به وینگادا کمک می‌کنیم که از نظر فنی مشکلی نداشته باشد.

وی در پایان در خصوص ماندن یا رفتنش به عنوان دستیار وینگادا گفت: من با فدراسیون صحبت کردم و مسئولان وقت از جمله آیت‌ الهی، کفاشیان و نبی می‌دانند که راجع به  این موضوع نظرات خودم را گفته‌ام و آن‌ها همه چیز را درباره نظرهای من می‌دانند ولی تا آن‌جایی که فدراسیون بخواهد و بتوانم از لحاظ فنی به وینگادا کمک خواهم کرد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار