رييس هيئت اسكي استان مركزي:

رييس منتخب فدراسيون بايد به استعدادهاي شهرستاني هم توجه كند

سعيد امري گفت:مهمترين نكته براي انتخاب رييس فدراسيون اسكي اين است كه ورزشكاران استانهاي ديگر را هم ببيند و به آنها توجه كند.

رييس هيئت اسكي استان مركزي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت:مهمترين موضوعي كه در حوزه استان ها مطرح مي باشد اين است كه رييس فدراسيون اسكي مي بايست توجه بسيار زيادي به استان ها داشته باشد.

وي افزود:بسياري از انرژي فدراسيون در گذشته معطوف به استان هاي تهران و البرز بوده است  چرا كه تعداد پيست هاي زيادي در اين مناطق وجود دارد و اغلب ملي پوشان كشور نيز براي اين ناحيه هستند اما معتقديم از اين پس بايد تلاش بيشتري شود تا تمام استان ها در نظر گرفته شوند و ورزشكاران استان هاي ديگر هم ديده شوند.

امري ادامه داد:اين اهميت به استان ها مي تواند با مشاركت دادن ورزشكاران شهرستاني در تصميمات فدراسيون يا توسعه ورزش استان ها و از اين قبيل امور منمود پيدا كند.ديدگاه رييس منتخب فدراسيون مي بايست فراگير و همه جانبه نگر باشد.

وي با اشاره به دوران گذشته اسكي عنوان كرد:در سال هاي اخير نيز كاركرد مثبت و بي طرفانه اي را شاهد بوديم و البته معتقديم تغيير مثبت مي تواند موجب دگرگوني و پيشرفت باشد.جذب اسپانسر در اسكي اگرچه امري بسيار دشوار است اما مي بايست در دوره آينده توجه بيشتري به آن شود.

رييس هيئات اسكي استان مركزي در پايان خاطرنشان كرد:بايد برنامه هر 21 كانديد را دريافت كنيم و با توجه به اين برنامه ها به فردي راي بدهيم كه مطمئنيم اسكي را جدا از فعاليت و مشاركت استان ها نمي داند.

برچسب ها: اسکی ، مرکزی ، رییس ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار