مصاحبه سایت فیبا‌ آسیا با ارسلان کاظمی:

از تصمیم به بازی در ماهشهر‌ راضی هستم/در جام جهانی چند تیم را سورپرا‌یز می‌کنیم

بازیکن تیم بسکتبال پتر‌وشیمی بندر امام که احتمالا سال آینده برای بازی به لیگ NBA می‌رود در مصاحبه با سایت بسکتبال آسیا از تجربه بازی در ماهشهر و شانس‌های تیم ملی در جام جهانی گفت.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، ارسلان کاظمی بعد از مراسم قهرمانی در ماهشهر زود ناپدید شد و طبق روال چند ماه  اخیر به تماس‌های تلفنی هم پاسخ ندارد، به این ترتیب مصاحبه‌ای از وی در مطبوعات داخلی دیده نشد اما سایت بسکتبال آسیا راحت‌تر به فوروارد 24 ساله پتروشیمی دسترسی پیدا کرده و مصاحبه ای با وی انجام داد.
 
 ارسلان اولین بازیکن ایرانی بود که در در‌فت (یارکشی ‌)سالانه NBA میان 30 باز‌یکن دور دوم این مراسم انتخاب شد و به تیم فیلادلفیا رسید، اما در سال اول مسیر خود را به سمت ایران تغییر داد و در نهایت موفق شد، اولین قهرمانی سوپر لیگی‌ خود را همراه تیم پتروشیمی‌ تجربه کند.
 
بازیکن‌ پتروشیمی‌ که به دنبال کار‌های خود برای رفتن به آمریکا هم هست، در مصاحبه با سایت فیبا‌ آسیا از تجربه حضور در سوپر لیگ ایران گفت: فصل فوق العاده‌ای بود اما همه چیز می‌توانست در صورت پیدا شدن اسپانسر‌های قوی تر برای تیم‌ها بهتر باشد.
 
 آیا تصمیم به بازی در ایران با توجه به انتخاب شدن در لیگ NBA تصمیم خوبی بود؟ ارسلان پاسخ می‌دهد: وقتی تصمیمی می‌گیرید با نتایج مثبت و منفی بعد از آن روبرو می‌شوید، اما در مجموع از نتایج تصمیم خود راضی هستم.
 
** می‌خواستم نزدیک خانواده باشم
 
 بازیکن اصفهانی پتروشیمی ادامه می‌دهد: من پیشنهاداتی از چین و اروپا داشتم اما از آنجایی که برای شش سال از خانه دور بودم تصمیم گرفتم فرصتی به خودم بدهم و در جایی بازی کنم که به خانواده هم نزدیک باشم، ضمن اینکه پتروشیمی باشگاه بسیار خوبی با مربیان قوی است و از اینکه بخشی از این تیم هستم خوشحال بودم به نظر می‌رسید آنها هم بیشتر از همه خواهان حضورم هستند.
 
 ارسلان در مورد شانس‌های تیم ملی ایران در جام جهانی توضیح داد: اول از همه ما مربی بسیار خوبی داریم و فکر می کنم جام جهانی پیش از بازی های آسیایی تجربه ای ارزنده  خواهد بود، اگر تیم ما با تمام پتانسیل و بدون مصدومیت وارد هر بازی شود شانس خوبی  خواهیم داشت و مطمئنم برخی تیم ها را در جام جهانی سورپرایز می‌کنیم.
 
 فوروارد قدرتی پتروشیمی آمادگی قبل از بازی ها را برای تیم ایران کلیدی می داند و مهم ترین چالش تیم را بازی مقابل تیم های قدرتمند اروپایی ، آفریقایی و آمریکایی جنوبی می داند و می گوید: ما باید با ایمان به خود بازی کنیم و از نام های بزرگ در تیم های حریف نترسیم.
 
 کاظمی در طول فصل 92-93 سوپر لیگ ایران  میانگین 10/3  امتیاز ،‌10/5 ریباند و 4/2 پاس گل داشت.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: ماهشهر ، راضی ، مصدومیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار