Galaxy Mega 2 محصولی جدید از سامسونگ

یک توئیت توسط evleaks آشکار ساخت که کد SM-G750 مربوط به Galaxy Mega 2 می باشد. از مراودات قبلی شرکت Zauba می دانیم که کد SM-G750H همراه با یک نمایشگر 5.1 اینچی به هندوستان فرستاده شده است.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ سامسونگ در سال گذشته، دو گوشی با نمایشگر بزرگ را از سری Galaxy Mega معرفی کرد. گوشی های Samsung Galaxy Mega 5.8 و Samsung Galaxy Mega 6.3 که به ترتیب نمایشگرهایی 5.8 و 6.3 اینچی داشتند. این دو مدل در بین معرفی دو گوشی Galaxy S4 و Galaxy Note 3به بازار عرضه شد. دیروز وب سایت evleaks آشکار ساخت که یک گوشی 5.1 اینچی سامسونگ با کد SM-G750 در راه معرفی به بازار است. در ابتدا تصور می شد که این کد، مربوط به یکی از مدل های Galaxy S5 است.

حال یک توئیت توسط evleaks آشکار ساخت که کد SM-G750 مربوط به Galaxy Mega 2 می باشد. از مراودات قبلی شرکت Zauba می دانیم که کد SM-G750H همراه با یک نمایشگر 5.1 اینچی به هندوستان فرستاده شده است.

اگر این اطلاعات تایید شوند و کد SM-G750H همان Galaxy Mega 2 باشد، باید بدانیم که SM-G750F نیز یک Galaxy Mega با نمایشگر 6.1 اینچی است که با توجه به اطلاعات وب سایت شرکت Zauba به دست آمده است. این گوشی ها احتمالا یک پردازشگر quad-core 2.3GHz Snapdragon 800 دارند.

گزارش از پیمان مولاویردی

برچسب ها: galaxy mega ، snapdragon ، samsung
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
جزییات مشخصاتش چیه
مثل دوسیم کارته بودن
دروبینش چند پیکسلیه
آخرین اخبار