دادرس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اطلاعیه شرکت "ملی پخش فراورده‌های نفتی" قانونی نیست

رئیس انجمن جایگاه‌داران سی ان جی گفت: اطلاعیه شرکت ملی پخش فراورده های نفتی مبنی بر کاهش هرکیلوگرم از 652 به 650 خلاف مصوبه هیات وزیران بوده و وجاهت قانونی ندارد.

اردشیر دادرس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در خصوص اطلاعیه جدید شرکت ملی پخش  فراورده های نفتی مبنی بر کاهش هرکیلوگرم از 652 به 650 اظهار داشت: این اطلاعیه خلاف مصوبه هیات وزیران بوده و وجاهت قانونی ندارد.

رئیس انجمن جایگاه‌داران سی ان جی ، در خصوص گاز مایع به شماره 14148، را با تصمیم شرکت ملی پخش فراورده های نفتی  را بدون توجه به مصوبه هیات وزیران خلاف و غیر عادلانه دانست گفت:متاسفانه قیمت هرکیلوگرم گاز طبیعی فشرده به 600 تومان کاهش یافت.

دادرس تصرح کرد: حال این موضع مطرح است که آیا با توجه به کمبود 1500 جایگاه CNG در سطح کشور، تعضیف و تهدید جایگاه‌داران و عدم امنیت بخش خصوصی از سرمایه گذاری در این صنعت، به نفع مردم است؟
این در حالی است که منصور ریاحی مدیر طرح احداث جایگاههای سی ان جی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در حاشیه نوزدهمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی گفته بود که برحسب دستور زنگنه وزیر نفت، با اصلاح قیمت عرضه سی ان جی، هموطنان می توانند هر کیلوگرم سی ان جی را به بهای ٦٠٠ تومان در خودروهای خود سوختگیری کنند.

تصریح کرد: این اصلاح قیمتی به جایگاه‌های عرضه سی ان جی ابلاغ شده است و سوختگیری با نرخ جدید (٦٠٠ تومان) از ساعت ٢٤ دوشنبه  ١٥ اردیبهشت ماه انجام می شود.

به گفته وی هر مترمکعب سی ان جی نیز بر اساس ٤٥٠ تومان محاسبه و اعمال می شود.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار