دادرس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

بررسی مشکلات جایگاه‌داران سی ان جی در خصوص کاهش ناگهانی قیمت گاز CNG

رئیس اتحادیه جایگاه‌داران CNG کشور گفت: در کارگروه نفت، گاز و پتروشیمی مجلس شورای اسلامی دلیل کاهش قیمت هرکیلوگرم گاز از 652 به 650 بررسی می شود.

اردشیر دادرس رئیس اتحادیه جایگاه‌داران CNG  کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: کارگروه نفت، گاز و پتروشیمی این هفته مشکلات جایگاه‌داران پمپ بنزین و گازوئیل و جایگاه‌داران سی‌ان‌جی را بررسی می‌کند.


وی تصریح کرد: در این نشست در رابطه با مصوبه هیئت وزیران در خصوص کاهش قیمت هرکیلوگرم گاز از 652 به 650 همچنین راجع به مالیات ارزش افزوده، اصلاح نرخ کارمزد چایگاه داران و نیز اصلاح قبوض دریافتی کارمزد جایگاه‌داران از سال 93و92 بحث و تبادل نظر خواهد شد.

دادرس تاکید کرد: اصلاح نرخ کارمزد جایگاه‌داران هم اکنون در برخی از استانها به صورت آزمایشی اجرا می شود.
 
گفتنی است اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در این هفته طرح یک‌شوری اصلاح ماده 132 قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران با حضور کارشناسان وزارت نفت، دیوان محاسبات کشور، مرکز پژوهش‌های مجلس و معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور را مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

لازم به ذکر است کارگروه نفت، گاز و پتروشیمی روز دوشنبه هفته آتی مشکلات جایگاه‌داران پمپ بنزین و گازوئیل و جایگاه‌داران سی‌ان‌جی را با حضور مسئولان شرکت ملی پالایش، پخش و فرآورده‌های نفتی ایران، شرکت ملی گاز ایران، انجمن صنفی سی‌ان‌جی، انجمن صنفی جایگاه‌داران پمپ بنزین و گازوئیل، مرکز پژوهش‌های مجلس و معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور مورد رسیدگی قرار می‌دهد.

انتهای پیام/
برچسب ها: سیستم ، پایش ، ارتعاشات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار